نماینده مردم شهرستان گرمسار در مجلس شورای اسلامی:

فاز اول مجتمع توریستی کارخانه پنبه گرمسار افتتاح می شود

کاتب گفت: فاز اول مجتمع توریستی کارخانه پنبه گرمسار افتتاح می شود.
کد خبر: ۸۸۸۶۴۱۷
|
۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در گرمسار،نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس گفت: مجتمع فرهنگی، هنری و توریستی کارخانه پنبه گرمسار که از آثار قدیمی و تاریخی این شهرستان است توسط بخش خصوصی درجهت بهره برداری مناسب در فاز نخست شهریور ماه به بهره برداری می رسد.

غلامرضا کاتب نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی در جمع هنرمندان گرمساری گفت: شهرستان گرمسار دارای ظرفیت هنری بالا و قدیمی است که می تواند با ایجاد محیط های سخت افزاری مناسب نگاه هنرمندان به سمت و سوی توسعه هنری پیش ببرد.

نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی در ادامه از اختصاص1میلیارد ریال بودجه اختصاصی به دو پروژه مهم و بلا تکلیف هنری در شهر های ایوان کی و آرادان خبردادو اظهارداشت: این مبلغ به پروژه های نیمه کاره مجتمع های فرهنگی و هنری ایوانکی و آرادان اختصاص پیدا می کند تا این پروژه ها به سرانجام برسد و هنرمندان از آن بهره مند شوند.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی به اختصاص برنامه های ویژه مجلس برای هنرمندان صنایع دستی و اعتباراتی برای مسائل رفاهی و مسکن هنرمندان اشاره کرد و ادامه داد: بحث اشتغال و مسکن هنرمندان صنایع دستی در این طرح مجلس دنبال می شود که منتظر تایید شورای نگهبان هستیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار