خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی بر ضرورت تمرکز اعضای شورا بر نقش نظارتی خود گفت: توجه به اجرای درست قوانین از اصلی ترین وظیفه شوراست.
کد خبر: ۸۸۸۶۴۱۸
|
۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، حجت الاسلام و المسلمین محمد علی آل هاشم در پنجاه و هشتمین اجلاس مجمع مشورتی شوراهای مراکز استان‌های کشور در تبریز، افزود: شورا مهد قانون گذاری شهری است و باید روح قانون گرایی در آن حاکم باشد.

وی با بیان این مطلب اظهار داشت: دوران تصدی شورا ها 4 سال است ولی آثار خدمات آن ها سال ها در لایه های مختلف شهر به یادگار می ماند.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم با اشاره به ویژگی های مسولیت پذیری و خدمت خالصانه تک تک اعضای شورا عنوان کرد: افرادی که از طرف حکومت و مردم به عنوان مسول در مجموعه شورای شهر انتخاب می شوند باید در خدمت به مستضعفان و صاحبان انقلاب باشند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تصریح کرد: خوشبختانه بستر های لازم برای همراهی دستگا ه های دولتی استان آذربایجان شرقی با شورای شهر ایجاد  شده است و در این شرایط می توان با جلوگیری از اتلاف وقت و سرمایه موجب آبادانی شهر شد.
 

وی همچنین بر منویات رهبر انقلاب تکید کرد گفت: همه باید سعی کنند به توصیه های مقام معظم رهبری جامه عمل بپوشانیم و با کار انقلابی و جهادی به قشر ضعیف خدمت کنیم.

وی در جمع روسای شورا های شهر و مراکز استان ها با بیان اینکه شورای اسلامی کارآمد می تواند در سرنوشت یک شهر اثر گذار باشد، متذکر شد: شوراهای شهر در ممانعت از استبداد و تک بعدی شدن اداره شهر جلوگیری کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام  جمعه تبریز خاطر نشان کرد: اهمیت مشورت و شورا در آن جاست که خداوند به حضرت محمد می گوید در جریان امورات با دیگران مشورت کن چون هرکس مشورت را در زندگی خود فراموش کند در حصول اهداف خود موفق نخواهد بود.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم  اضافه کرد: انتخاب اعضای شورا توسط مردم به مثابه اداره امور شهری توسط مردم است شوراها از ابتدای تاسیس کارهای بزرگی انجام داده اند و این در سایه با بهره مندی از خرد جمعی است.

وی عنوان کرد: شهر تبریز شهرشهدای محراب، شهر عاشوراییان و شهر علامه هاست و تلاش داریم این شهر را در شان نام خود آباد کنیم.

 
ارسال نظرات