استاندار لرستان گفت: حدود 140 واحد تولیدی در این مدت احیا شد ازجمله آن‌ها می‌توان به کشت و صنعت خرم‌آباد، فولاد ازنا و صنایع غذایی گهر اشاره کرد.
کد خبر: ۸۸۸۶۴۳۷
|
۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۷


به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ، هوشنگ بازوند عصر امروز در جلسه شورای اداری استان که با حضور رحمانی فضلی وزیر کشور و مدیران دستگاه‌های اجرایی که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد، اظهار داشت: انتخابات کار مهم و سنگینی برای کشور بود و حضور و مشارکت حداکثری مردم برای ما مهم بود و در انتخابات اصل بر بی‌طرفی و قانون مداری گذاشتیم.

وی با اشاره به اینکه سال 95 سال خوبی در حوزه اقتصادی بود، افزود: پیش‌بینی‌شده بود 3 هزار و 700 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری صورت گیرد که بیش از چهار هزار میلیارد شد.

استاندار لرستان بیان کرد: علیرغم حجم کاری که سال گذشته داشتیم ۱۷۲ جلسه ستاد تسهیل تولید بیش از ۷۷۸ مصوبه اجرایی داشت که خود تجربه خوبی بود.

وی در رابطه با فعالیت ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان عنوان کرد: حدود 140 ظرفیت در این مدت احیا شد ازجمله آن‌ها می‌توان به کشت و صنعت خرم‌آباد، فولاد ازنا و صنایع غذایی گهر اشاره کرد.

بازوند در رابطه با فعالیت‌های سال جاری بیان کرد: در سال 96 علیرغم اینکه سه ماه درگیر بحث انتخابات بودیم امسال تاکنون 9 جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید برگزارشده است.
وی در رابطه با چشم اندازهای استان خاطرنشان کرد: اجرای 223 پروژه درزمینهٔ سلامت و هتلینگ بیمارستان‌ها که 85 درصد این پروژه تا اسفند امسال با 104 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری تکمیل می‌شود، سرمایه‌گذاری بزرگ در نیروگاه ۲۰۰۰ مگاواتی سد رودبار، آغاز عملیات اجرایی نیروگاه ۱۰۰۰ مگاواتی خرم‌آباد، لاستیک‌سازی لرستان با بیش از 10 هزار و 500 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری، بیمارستان 225 تختخوابی بروجرد، تولید در فولاد ازنا، آماده شدن مجتمع تولیدی مرغ ماهان با ظرفیت یک هزار قطعه و 350 میلیارد ریال هزینه و تعیین تکلیف و شروع عملیات اجرایی سدهای آب سرده بروجرد و تاج امیر نورآباد از دیگر دستاوردهای دولت در استان لرستان است.
استاندار لرستان با اشاره به تهیه سند اشتغال و تولید لرستان افزود: 27 هزار و 500 شغل ایجادشده و با برش خاص شهرستانی در تمام شهرستان‌ها اجراشده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات