خبرهای داغ:
فرمانده قرارگاه امام سجاد(ع) و سپاه مهاباد با اشاره به اینکه رزمایش 2 روزه 'الی بیت المقدس' 22 و 23 تیر ماه در شهرهای آذربایجان غربی برگزار می شود،گفت: دوگردان کوثر و بیت المقدس این رزمایش را همزمان با سایر شهرستان های استان در مهاباد برگزار می کنند.
کد خبر: ۸۸۸۶۴۴۱
|
۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۳
سردار دلاور رنجبرزاده در گفت و گو با خبرنگار بسیج اظهار کرد: این رزمایش سالانه برای آمادگی و تمرین هر چه بیشتر نیروها به صورت همزمان با سراسر آذربایجان غربی در داخل شهر مهاباد نیز برگزار می شود.

وی افزود: این رزمایش صبح روز پنجشنبه جاری با برگزاری کلاسهای مختلف مخصوص رزمایش آغاز خواهد شدو سپس با عملیات نیروهای پیاده برای دفاع از کوی و برزن در مقابل دشمن فرضی ادامه خواهد یافت.

سردار رنجبرزاده گفت: درابتدای روز جمعه صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان برگزار می شود و سپس در رزمایش 'الی بیت المقدس' در چند نقطه ورودی و خروجی شهر ایست بازرسی فرضی نیز خواهیم داشت بر این اساس مردم در خصوص برگزاری این رزمایش مطلع باشند تا احساس خطر نکنند.

وی همچنین بیان کرد: ستاد بحران حوادث در سطح شهرستان تشکیل یافته و یگان های امداد و نجات برای آمادگی بیشتر در این رزمایش حضور خواهند یافت تا در مواقع حوادث غیرمترقبه ، عکس العمل مناسب برای امدادرسانی به حادثه دیدگان داشته باشند.

وی همچنین اضافه کرد: در رزمایش شهرستان مهاباد 500 بسیجی شرکت می کنند.

ارسال نظرات