خبرهای داغ:

تودیع و معارفه فرمانده پایگاه بسیج شهدای لالب باغملک

طی مراسمی با حضور سروان پاسدار مسلم زنگنه فرمانده حوزه،شورای روستا ،خانواده محترم شهداء و مردم روستای لالو فرمانده پایگاه بسیج تودیع و معارفه شدند.
کد خبر: ۸۸۸۶۴۶۱
|
۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در خوزستان ،در ابتدایی این جلسه فرمانده حوزه 2شهری امام حسن مجتبی(ع)شهرستان باغملک ضمن عرض سلام و ادب و احترام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه حضار گرامی گفت: سپاه در راستای اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری( مد ظله العالی) و همچنین عمل به فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر برنامه‌ریزی‌هایی مختلفی برای احیای این فریضه مهم صورت داده است.

 

وی با بیان اینکه فرایض امر به معروف و نهی از منکر پایه و اساس حرکات اجتماعی اسلام هستند، افزود: برای احیاء این فرایض باید مصمم باشیم  و تلاش کنیم همه اعمال ما در راستای اهداف قیام امام حسین (ع) و آگاه سازی جامعه باشند.

ستوانیکم پاسدار مسلم زنگنه در خصوص این مراسم بیان کرد:تودیه و معارفه در عرف عمومی رایج است ولی در امر بسیج تودیع معنایی ندارد و هر کسی در کسوت بسیجی درآمد ان شاالله همیشه با حفظ نام و شان بسیجی در این کسوت می ماند.

وی افزود:با توجه به طرح شهید علم الهدی که در سال 94ابلاغ شد مبنی برجوان گرایی  در سطح پایگاه ها انجام بدهیم پایگاه شهدای لالب هم جزو همین پایگاه ها بود ولی چون حکم فرمانده پایگاه اعتبار داشت و از عملکرد ایشان راضی بودیم تا به امروز ایشان در سمت خود ابقا بود واما با توجه به اتمام تاریخ حکم آقای بهمنی فرمانده پایگاه برآن شدیم تا جایگزین مناسبی مطابق با طرح یاد شده برای وی انتخاب کنیم.

در این مراسم مصطفی نریمانی بعنوان فرمانده جدید پایگاه شهدای لالب  معارفه و از زحمات برادر بسیجی ضربعلی بهمنی فرمانده سابق با اهداء لوح تقدر و هدایایی تشکر بعمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار