خبرهای داغ:
عضو جامعه زنان بسیج زواره
خانم نساجی، نخبه جامعه زنان بیان نمود: حجاب یک مسئله ارزشی است و باید جامعه هماهنگ با هم به مشکلات پیرامون آن بپردازد
کد خبر: ۸۸۸۶۴۹۷
|
۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴

فاطمه نساجی در گفت‌ وگو با خبرنگار بسیج از زواره، درباره موضوع عفاف و حجاب اظهار کردند: باید تمام جامعه هماهنگ با هم، مشکلاتی که در زمینه مسئله حجاب و عفاف وجود دارد را برطرف کنند.وی حجاب را مسئله بسیار مهمی بیان کردند که رسیدگی به آن، با برنامه بلند مدت امکان پذیر است.ایشان با بیان اینکه، یکی از مسائلی که جز فرهنگ اسلام است  و همیشه بشریت نسبت به این مسئله حساس بوده، مسئله حجاب دانست .

وی  در ادامه گفت: اگر بخواهیم مسئله حجاب در جامعه به خوبی نمایان شود باید به عوامل بسیاری توجه کنیم، که در مراحل اولیه باید بین مسئولین کشوری همصدایی و همفکری ایجاد شود تا بتوانند در زمینه حجاب و عفاف مسئولیت هایشان را به نحو احسن اجرا کنند.

ایشان افزود: اگر این هماهنگی و همفکری نباشد مسلما نمیتوانیم بخشی از مسائلی که مربوط به امر به معروف و نهی از منکر است، بخصوص مسئله عفاف و حجاب را در جامعه الهی به سرانجام برسانیم

خانم نساجی ظهار داشت: نیازهای فرهنگ سازی در حوزه عفاف و حجاب کار علمی، تبلیغی است که نیازمند صبر و کوشش می باشد.

وی حاکم شدن آزادی و استقلال در کشور و داشتن وقار، حجاب و عفت زنان را مدیون خون شهدا و ایثار خانواده‌های آنان دانست و تصریح کرد: اگر امروز زنان و دختران ما با حجاب و عفت در امنیت کامل در جامعه فعالیت می کنند و این را یک افتخار می دانند، مدیون خون شهدا و ایثارگری ایثارگران هستند.

خانم نساجی با بیان اینکه، متاسفانه هرچه پیش میرویم وضعیت حجاب بدتر شده است گفت: اگر قرائت های درست از اسلام با توجه به آیات قرآن و زندگی ائمه صورت گیرد، اسلام ناب معرفی می شود، و همچنین با توجه به آن میتوان مشکلات مربوط به عفاف و حجاب را حل کرد. دشمنان اسلام تماما اذعان میکنند و اعلام می دارند که هدف اصلی و نهاییشان برای مقابله با اسلام، حذف حجاب و عفت از سر جامعه است.

وی در ادامه افزود: همگان باید، مسئله حجاب و غفاف را مورد توجه قرار دهند و با روحیه جهادی به مقابله با مشکلات آن در زمینه های مختلف بپردازند.

خانم نساجی در پایان صحبت های خود گفت: مسئله حجاب یک مسئله سیاسی یا جناحی نیست، یک مسئله دینی است و حجاب یک ارزش در نظام مقدس جمهوری اسلامی است پس باید مسئولین تمام تلاش خود را بکار گیرند تا جوانان را آگاه و هوشیار کنند  تا موضوع عفاف و حجاب  در جامعه نمایان شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها