خبرهای داغ:
معاون شهردار قم با اشاره به آغاز اجرای عملیات ساخت هشت مجموعه ورزشی در هشت منطقه استان گفت: مسائل مالی پیمانکاران در این زمینه کاملاً تأمین‌ شده و این مجموعه‌ها در طول ۹ ماه آینده افتتاح و آماده بهره‌برداری خواهند بود.
کد خبر: ۸۸۸۶۵۲۵
|
۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، علیرضا قاری‌قرآن ظهر پنج شنبه در آئین افتتاح و بهره‌برداری از تقاطع سه سطحه شهدای مدافع حرم و آغاز عملیات اجرایی هشت مجموعه ورزشی در مناطق هشتگانه قم اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های منسجم و منطقی قم در مسیر تحولی بزرگ قرار دارد.

قاری قرآن با اشاره به اینکه در ابتدای سال 94 بسیاری از پروژه‌های عمرانی استان متروک مانده بود افزود: رکود عامل اصلی توقف بسیاری از این طرح‌های عمرانی بود اما با برنامه‌ریزی‌های منطقی و کارشناسی شده امروز تقریباً تمامی این پروژه‌ها به بهره‌برداری رسیده است.

وی با انتقاد از برخی بی‌توجهی‌ها در طول سال‌های گذشته درباره استان قم گفت: قم تقریباً دو دهه از سایر کلان‌شهرهای کشور در ابعاد مختلف عقب‌تر است که  برنامه‌ریزی‌های دقیق و کاربردی برای رفع این عقب‌ماندگی را می‌طلبد.

معاون شهردار قم به اهمیت اولویت‌بندی در اجرای پروژه‌ها اشاره و بیان کرد: برای انسجام در توسعه و پیشرفت قم برنامه‌ای 5 ساله در نظر گرفته‌شده است که روان‌سازی ترافیک و امکان اجرایی شدن پروژه‌ها دو اولویت اول شهرداری در اجرای پروژه‌های کلان‌شهری است.

قاری قرآن با اشاره به رکود زنی قم در افتتاح و بهره‌برداری از تقاطع سه سطحه شهدای مدافع حرم افزود: این پروژه نسبت به پروژه‌های مشابه در شهرهای دیگر حداقل 4 ماه زودتر یعنی در طول مدت 13 ماه به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به آغاز اجرای عملیات ساخت هشت مجموعه ورزشی در هشت منطقه استان تأکید کرد: مسائل مالی پیمانکاران در این زمینه  کاملاً تأمین‌شده است و این مجموعه‌ها در طول 9 ماه آینده افتتاح و آماده بهره‌برداری خواهند بود.

معاون شهردار قم خاطرنشان کرد: افق بودجه‌ای شهرداری برای سال 96، دو هزار میلیارد تومان است که افزایش 30 درصدی را نسبت به مدت مشابه پارسال را نشان می‌دهد که امیدواریم با تعامل تمامی دستگاه به‌صورت کامل تأمین و ابلاغ شود.

قاری قرآن بابیان شاخصه‌های اصلی توسعه و پیشرفت استان در طول 2 سال اخیر گفت: حس اعتماد و یکپارچگی مجموعه شهرداری نسبت به‌تمامی عوامل دخیل درزمینهٔ توسعه قم و حمایت  نمایندگان محترم قم در مجلس شورای اسلامی و دیگر بخش‌های مرتبط استانی عواملی هستند که برای آبادانی بیشتر استان لازم و ضروری است.
ارسال نظرات