فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: تشکل مردمی بسیج که بنا به تعبیر رهبری فرمول فعال دفاع از نظام است باید به جایی برسد که تفکر بسیجی در بین آحاد امت اسلامی فراگیر شود.
کد خبر: ۸۸۸۶۵۳۷
|
۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سردار عابدین خرّم در مراسم صبحگاه مشترک بسیجیان ارومیه حضور مسئولین استانی در این مراسم را به معنای همراهی با بسیج و گردانهای بیت المقدس بسیج عنوان کرده و با تقدیر از آنها گفت: امروز تمام مسئولین با اعلام حمایت از حرکت بسیج در مراسم حضور دارند و از حضور دشمن شکن و با صلابت بسیجیان به عنوان لبیک گویان فرامین رهبری تقدیر می کنند.

وی افزود: امروز بسیجیان رهرو شهیدانی هستند که با لبیک به امام خمینی جانشان را فدا کردند. قاطبه بسیجیان را جوانانی تشکیل میدهند که با وجود لمس نکردن جنگ با روحیه و انگیزه الهی و با عنوان مکتبی ترین و ولایی ترین نیروی انقلاب در میدان هستند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: الگوشدن بسیج در جهان و تاثیرگذاری آن در کشورهای آزادیخواه جهان و تشکیل هسته های اسلامی بسیجی که از آرزوهای امام خمینی بود متعلق به جوانان و بسیجیان کشور ایران اسلامی است که کم توقع و کارآمد در عرصه حاضر هستند.

وی خاطرنشان کرد: حضور زینب گونه و حسین وار بسیجیان در صحنه نشان دهنده تمسک آنها به آرمانهای الهی نظام اسلامی و گوش به فرمان بودن به رهبری است.

سردار خرّم با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری بسیج را نیروی کارآمد در تمام صحنه ها میدانند، گفت: این نیرو همواره برائت از دشمن دارد و در تمام صحنه ها همراه نیروهای نظامی و انتظامی و دولت ایفای نقش می کند.

وی افزود: با تبعیت بسیجیان دیگر کشورها از مرجعیت ولایت دشمنان تا بن دندان مسلح زانو زده اند و از نیروهای مردمی ترس و واهمه دارند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه باید به جایی برسیم که به عنوان نیروی ولایی و مکتبی استکبار جهانی را به ذلت و زبونی وا داریم، گفت: باید همیشه آماده باشیم چرا که استکبار جهانی دست از امت اسلام برنمیدارد، تشکل مردمی بسیج که بنا به تعبیر رهبری فرمول فعال دفاع از نظام است باید به جایی برسد که تفکر بسیجی در بین آحاد امت اسلامی فراگیر شود.

ارسال نظرات