خبرهای داغ:
حجت الاسلام قریشی در خطبه های نماز جمعه ارومیه:

آرامش و آسایش جامعه در گرو اقتدار و بیداری رزمندگان است/ مسئولان فرهنگی رضایت امام عصر (عج) را در اجرای مراسمات مدنظر قرار دهند

کد خبر: ۸۸۸۶۵۵۳
|
۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۲
امام جمعه ارومیه گفت: مسئولین فرهنگی باید هر برنامه ای که اجرا می کنند و هر تدبیری که می اندیشند به این نکته توجه نمایند که ایا این مراسم مورد پسند امام عصر عج است یا خیر

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی در خطبه های این هفته نماز جمعه ارومیه با دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گف: بر اساس آیات و روایات عصمت و طهارت (ع) اعمال انسانها در عالم هستی بسیار اثر گذار است بنابراین برای بهره مندی از رحمت الهی بایستی گناه در جامعه کاهش یابد.

امام جمعه ارومیه با اشاره به فرارسیدن سالروز تاسیس شورای نگهبان نیز اظهار داشت: تشکیل شورای نگهبان یکی از نعمت های خداوند متعال برای ملت ایران بود.

وی بر اهمیت این نهاد مهم و تاثیرگذار در کشور تاکید کرد و افزوددر جمهوری اسلامی ایران بر اساس قانون اساسی از مهترین رسالت های شورای نگهبان نظارت بر قوانین و مصوبه های مجلس شورای اسلامی است.

وی تصریح کرد: نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی از دیگر وظایف مهم این نهاد انقلابی بشمار می رود از این رو با توجه به اهمیت و تاثیر گذار بودن ان همواره مورد هجمه دشمنان است.

امام جمعه ارومیه گفت: لذا هجمه هایی که به نهاد های انقلابی از سوی دشمنان صورت می گیرد نشان از ترس آنها از این مجموعه ها می باشد.

وی به سالروز تاسیس سازمان تامین اجتماعی نیز اشاره کرد و اظهار داشت بحمدالله در زمینه تامین اجتماعی قدم های زیادی در کشورمان برداشته شده است اما مسله بیمه در جامعه ما به خوبی جا نیافتاده و نسبت به نرم متوسط کشوری در سطح پایین قرار داریم.

حجت الاسلام قریشی افزود یکی از مواردی که در شهر و استان ما کم کم تبدیل به معضل می شود و مسولان بایستی به آن توجه داشته باشند این است که مسئولین فرهنگی باید هر برنامه ای که اجرا می کنند و هر تدبیری که می اندیشند به این نکته توجه نمایند که ایا این مراسم مورد پسند امام عصر عج است یا خیر.

وی تصریح کرد چراکه همانطوریکه اشاره کردیم خداوند متعال و امام عصر عج ناضر بر اعمال و رفتار ما هستند بنابراین ما باید نسبت به اعمال خود دقت نماییم .

وی به برگزاری رزمایش الی بیت المقدس توسط بسیجیان در استان نیز اشاره کرد و افزود امیدواریم خداوند تمامی بسیجیان و مسئولان آنها را از بلایا حفظ نماید و به اقتدار و توان انها بیافزاید چراکه آرامش و آسایش جامعه در گرو اقتدار و بیداری این رزمندگان است.

ارسال نظرات