امام جمعه موقت شهرستان ازنا:

لزوم مقابله با ناتو فرهنگی غرب

امام جمعه موقت شهرستان ازنا گفت : دولت و مسئولین برای مقابله با ناتو فرهنگی غرب باید امر به معروف را در جامعه احیا کنند.
کد خبر: ۸۸۸۶۵۸۷
|
۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ،حجت الاسلام بنیادی ضمن فرا رسیدن سالروز تأسیس شورای نگهبان اظهار داشت: شورای نگهبان امین ملت و ارامش قلب مومنین است و هم‌چنین مغز نظام اسلامی به حساب می‌آید.

وی افزود: قانونهایی که در مجلس تصویب می‌شود مغایرت با شرح اصل نظام پیدا نمی کند زیرا شورای نگهبان وظیفه نظارت بر این امر را دارد.

امام جمعه موقت شهرستان ازنا عنوان کرد: هر قانونی که در مجلس تصویب می‌شود خیال ما راحت است ،که مشکلی پیش نمی‌آید و به واسطه وظیفه خطیر شورای نگهبان ، باید همه قدران حقوقدان و فقه هایی شورای نگهبان باشیم.

وی بیان کرد: پذیرش قطعنامه توسط امام (ره) پیام بسیار عمقی دارد که مقام معظم رهبری نیز در خطبه نماز جمعه ان سال هم اشاره کردند که پذیرش قطعنامه توسط امام (ره) مضمونش باید کتاب ها شود و تفسیر گردد.

بنیادی ضمن توصیه به جوانان و دانشجویان و طلبه ها خاطر نشان کرد : باید پیام پذیرش قطعنامه امام راحل را به خوبی بخوانند و تشریح کنند تا بتواند به اهداف امام و انقلاب برسند.

وی با ابراز تاسف از حاشیه سازی برخی از مسئولین گفت:در این ایام برخی از مسئولین کشوریی به جایی حل مشکلات زیادی که کشور دارد به دنبال حاشیه سازی است که چه کسی موشک ساخته چه کسی ان را شلیک کرده است که ان هم معلوم که چه کسی ساخته و چه کسی شلیک کرده است و باید مسئولین به جای این حاشیه سازی به دنبال اهداف رهبر معظم انقلاب باشند .تا کشور را از این بحران بیکاری و ازداواج جوانان براهانند.

بنیادی با اشاره ازداسازی موصل تصریح کرد : سال پیش در همین زمان بود که حلب از لوث تکفیریها پاک شد و امسال نیز موصل به حول قوه الهی ازادشد و انشالله سال بعد هم تکفیر ها از صحنه روزگار محو شوند و این پیروزی را به مردم ایران و عراق و خانوداه هایی معظم شهدایی مدافع حرم و به ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی تبریک عرض کرد

وی به ناتو فرهنگی غرب علیه ایران اشاره ای کرد و افزود:دولت و مسئولین برای مقابله با ناتو فرهنگی غرب باید امر به معروف را در جامعه احیا کنند و عاملان نظارتی بر ان هم باید تشکیل شود .که امر به معروف یک قانون گنجانده شده در قانون اساسی کشور است و احیا امربه معروف در جامعه یک مطالبه عمومی باشد تا جلویی ناهنجاری ها و بی بند باری ها گرفته شود.


انتهای خبر/Z
ارسال نظرات