خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه بسیج امام حسین(ع) قم

دشمن با قاچاق مواد مخدر انقلاب اسلامی را هدف قرار داده است/ بطلان ادعای کدخدایی آمریکا بر جهان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) گفت: قاچاق مواد مخدر با قیمت بالای در ایران نشان دهنده این است که آمریکا و استکبار جهانی انقلاب اسلامی را مورد هدف قرار داده اند.
کد خبر: ۸۸۸۶۵۸۸
|
۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸

دشمن با قاچاق مواد مخدر انقلاب اسلامی را هدف قرار داده است/ بطلان ادعای کدخدایی آمریکا بر جهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، «محمد علی مختاران» بعد ازظهر چهارشنبه در همایش"راههای پیشگیری از اعتیاد در محله" که در مسجد بقیه الله شهرک قائم قم برگزار شد، طی سخنانی با بیان اینکه بحث اعتیاد به یک جنگ نرم و سخت تبدیل شده و جمهوری اسلامی ایران شهدای فراوانی در این راه تقدیم کرده است، گفت: مواد مخدر با قیمت بالایی در ایران قاچاق و تبادل می شود اما همین مواد در آمریکای لاتین و کشورهای اروپایی با قیمت بسیار بالا به فروش می رسد که این امر نشان ازهدف قرار دادن انقلاب اسلامی توسط آمریکا و استکبار جهانی است.

وی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی با هدف نابودی جوانان و اهداف انقلاب با ترفندهای مختلف در مسیر قاچاق قرار گرفته اند، و حتی مجازات فراوان و اعدام های سوداگران مرگ، آنها را از این امر باز نمی دارد.

فرمانده ناحیه بسیج امام حسین(ع) تصریح کرد: آثار ویرانگر انواع مواد مخدر در افزایش جرائم رانندگی و دیگر جرائم نیز مشهود است و اگر همه دست به دست یکدیگر ندهیم و با آسیب های مواد مخدر مبارزه نکنیم، در جامعه نا امن نمی توانیم زندگی کنیم.

مختاران هدف اصلی دشمنان را تضیع و تضعیف انقلاب با مواد مخدر و مسائل فرهنگی از جمله ماهواره دانست و خاطرنشان ساخت: در همایش "دجال واره" که به بررسی مسائل فرهنگی و آسیب های ماهواره اشاره شد، یک جوان گچ کار قمی با روش خوب خود، در تبیین آسیب های ماهواره به خانواده های زیادی کمک کرد و بازتاب بسیار خوبی در رسانه ها و فضایی مجازی داشت و در امر مواد مخدر نیز نیازمند این چنین کارهای جهادی هستیم.

وی فزود: جوانان ما در بحث مقاومت، با انتقال تجربیات و معنویات به کشورهای دیگر، پیشگام عرصه مقاومت شدند تا آنجا که در پیروزی موصل، جوانان اهل تسنن، با آرزوی گرفتن عکس یادگاری با جوانان ایرانی ارادت خود را ابراز می کردند.

فرمانده ناحیه امام حسین(ع) اظهار داشت: به برکت مجاهدان سپاه پاسداران و تفکر انقلابی، امروز ادعای کدخدایی جهان توسط امریکا به سخنی گزاف و باطل تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه محور مقاومت در سوریه و لبنان و عراق به تهدیدی بزرگ برای اسرائیل تبدیل شده است، گفت: حتی مسیحیان لبنان وقتی برای انتخاب رئیس جمهور خود، گزینه میشیل عون را در مقابل سعد حریری دست نشانده عربستان می بینند، راه مقاومت و عزت را بر می گزینند.

دشمن با قاچاق مواد مخدر انقلاب اسلامی را هدف قرار داده است/ بطلان ادعای کدخدایی آمریکا بر جهان

مختاران خاطرنشان کرد: هر وقت آمریکا خواست سیلی به نظام جمهوری اسلامی بزند، سیلی محکمی در عراق و افغانستان و لبنان خورد.

وی یادآور شد: امروز رئیس جمهور آمریکا اخبار را از شبکه های رسمی خود آمریکا دریافت نمی کند و نشان از رواج بی اعتمادی تمام عیار در این کشور است.

فرمانده ناحیه امام حسین با اشاره به اینکه توسل به اهل بیت(ع) گره گشایی از امور است، افزود: این انقلاب به دست مستضعفان به پیروزی رسید و ان شاءالله در مسائل فرهنگی و اجتماعی نیز شما عزیزان یاری دولت و ملت باشید.

مختاران در پایان مراسم از اعتبار سی میلیون تومانی، برای کاهش مشکلات اجتماعی شهرقائم و اعتبار چهارصد میلیون تومانی برای مساجد استان خبر داد.


ارسال نظرات