سپاه سیلی محکمی به داعش و آمریکا زد

امام جمعه بهشهر گفت: سپاه قدرتمند ایران چنان سیلی محکمی به داعش زد که صورت آمریکا و اسرائیل سیاه شد و این مهم باعث قدرت ارتش عراق شده است.
کد خبر: ۸۸۸۶۵۹۳
|
۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۴
حجت‌الاسلام سیدعربعلی جباری در خطبه‌های نماز جمعه بهشهر، ضمن تبریک به مناسب هفته عفاف و حجاب، اظهار کرد: حجاب تکریم زن است و به آن شخصیت می‌دهد، حجاب وسیله‌ای است که می‌تواند برعلیه دشمن به‌کار گرفته شود.

وی با بیان اینکه حجاب نگه دارنده خون شهیدان است، افزود: بی‌توجهی به حجاب و عفاف خیانت به خون شهدا است.

امام جمعه بهشهر با اشاره به اینکه بی‌غیرت کردن مردان و بی‌عفت کردن زنان از جمله برنامه‌های دشمن است، بیان کرد: عفیف زندگی کردن و داشتن حجاب از ضروریات اسلام است. دشمن می‌کوشد تا در حوزه جنگ نرم اعتقادات را سست کرده و بی‌غیرتی را در مردان و بی‌عفتی را در زنان رواج دهد و بدین ترتیب به اهداف تعیین شده خود برسد.

این مسؤول با بیان اینکه امروز هزاران رضاخان به دنبال بی‌حجاب کردن بانوان اسلامی هستند، تصریح کرد: همه مردم و مسؤولان باید در ترویج حجاب و عفاف اثرگذار باشند و با حجاب‌ها را تشویق و بی‌حجاب‌ها را نصیحت کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بهشهر به سالروز غزوه احد و شهادت ابوحمزه اشاره کرد و افزود: نفوذ منافقان و شایعه پراکنی عامل اصلی شکست در این نبرد بود، ابوحمزه دارای مقامات و فضایل ارجمندی بود.

وی با استناد از بیانات مقام معظم رهبری شورای نگهبان را صافی کشور عنوان کرد و گفت: این نهاد همچون صافی افرادی که دارای صلاحیت هستند و برای کشور تاثیرگذار هستند را تایید می کند. ارزیابی و عدالت شورای نگهبان نباید برای احدی مورد خدشه باشد.

خطیب نماز جمعه بهشهر دشمنان بیرونی را مخالفان اصلی نظارت استصوابی عنوان کرد و گفت: آمریکا و اسرائیل مخالفان اصلی نظارت استصوابی هستند، آنها با القا افکار و اهداف خود اذهان عمومی را به سمت خود هدایت می‌کنند، اگر یک ایرانی به سمت آنان گرایش پیدا کرد باید او را آگاه کرد.

وی با بیان اینکه ما طرفدار قانون هستیم، تاکید کرد: تقسیم‌بندی اصولگرا و اصلاح‌طلب برای ما معنایی ندارد و ملت ایران مردمی مسلمان و پیرو نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

جباری در ادامه به آزادسازی موصل اشاره کرد و افزود: نیروهای بسیجی عراق غرور آفریدند، سپاه قدرتمند ایران چنان سیلی محکمی به داعش زد که صورت آمریکا و اسرائیل سیاه شد و به‌واقع حمله موشکی سپاه ایران به ارتش عراق جرات داد و سبب آزادسازی موصل در عراق شده است.

وی اظهار کرد: اگر احدی در تلاش برای آسیب رساندن به تشکیلات رهبری، سست کردن اعتقادات مردم و کشور و همچنین تبدیل کشور به دوقطبی بودن باشد خیانت کرده است و هم کلام با دشمن است.

وی در پایان گفت: ما مرد جهاد و جنگ هستیم و تا آخرین نفس پای نظام می‌ایستیم و از رهبری جدا نمی‌شویم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار