امور جاری بانک های ما نیاز به اصلاح دارد

امام جمعه قائم‌شهر با بیان اینکه نیاز جامعه ما اصلاح امور بانکی است که جریمه‌های بانکی و جریمه های دیرکرد خیلی از خانواده‌ها را بیچاره کرده است، گفت: مؤمنان تا می‌توانند برای گرفتن وام پا در بانک‌ها نگذارند.
کد خبر: ۸۸۸۶۵۹۵
|
۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، آیت‌الله علی معلمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قائم‌شهر با اشاره به اینکه اگر بخواهیم حقوق شهروندی در جامعه عملی شود و نیاز جامعه ما تنها موسیقی نیست، اظهار کرد: هر کسی به موسیقی احتیاج دارد آن را در خانه خود داشته و مزاحمی نیز ندارد.

وی با بیان اینکه نیاز جامعه ما اصلاح امور بانکی است که جریمه‌های بانکی و جریمه های دیرکرد خیلی از خانواده‌ها را بیچاره کرده است، افزود: مؤمنان تا می‌توانند برای گرفتن وام پا در بانک‌ها نگذارند.

امام جمعه قائم شهر با بیان اینکه بعضی از بانک‌ها به موقع پول‌ها را مطالبه نمی‌کنند، اظهار کرد: متاسفانه آنها می‌گذارند زمان بگذرد تا جریمه را افزایش دهند و سپس درخواست می‌کنند.

این مسؤول تصریح کرد: این همه اختلاس در بانک‌ها اتفاق افتاده اما ساختمان بانک‌ها از جیب جامعه دردمند هر روز سر به فلک کشیده‌تر می‌شود.


 ای مسؤولان اقتصادی، امور جاری بانک های ما نیاز به اصلاح دارد؛ زیرا امور بانکی در کشور ما تناسبی با شرع و اسلام در عمل ندارد.

معلمی با بیان اینکه در شرایط تهدید دشمن بنیه علمی و بنیه دفاعی کشور نیاز به تقویت دارد نه مطربی اظهار کرد: اگر مردی اهل موسیقی شود دیگر نمی تواند اهل رزم و دفاع شود.

وی افزود: به فضل الهی نیروهای با صلابت ارتش، سپاه و نیروی انتظامی برای هر گونه شیطنت و تجاوز دشمن آماده پاسخگویی دندان شکن و پشیمان کننده هستند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه محمد بن سلمان ولی عهد خام و بی تجربه عربستان چندی پیش گفته بود باید جنگ را به داخل ایران بکشانیم، اظهار کرد: حرف او از روی شوخی، تعارف و بدون توجه نبود بلکه این حرف معنا دارد.


این مسؤول تصریح کرد: معنای این حرف آن است که سعودی ها میلیاردها دلار و هزاران تن سلاح را برای ناامن کردن ایران آماده کرده اند، آن وقت در چنین شرایطی رئیس جمهور هم بفرماید اگر بعضی ها بگذارند مردم نشاط داشته باشند خوب است.

وی افزود: نشاط حرام نیست؛ اما باید ببینیم اهم مسائل روز و مهم ترین مسئله چیست.
.
معلمی خاطرنشان کرد: الان مهم ترین مسئله کشور، مسئله اقتصاد و اشتغال است و ممکن است باز هم ما را تحریم کنند.

امام جمعه قائم شهر با بیان اینکه جرات و پررویی دشمن نتیجه مرحله به مرحله عقب‌نشستن است، اظهار کرد: اگر کسی به وعده خداوند باور دارد، ایشان می فرماید با آمادگی خود دشمنانتان را بترسانید که تسلیم شدن در برابر دشمن بر دشمنی اش می افزاید و نباید کوتاه آمد.


این مسؤول با بیان اینکه مقام معظم رهبری بارها فرمودند اگر در مقابل دشمن کوتاه باییم این حد کوتاه آمدن ما باید تا کجا باشد و تا کجا باید این کاررا انجام دهیم، افزود: آنها صریحا می‌گویند ما با تحریم کردن ایران آنها را ناچار به مذاکره کردیم بنابراین باید تحریم‌ها را افزایش دهیم.

معلمی با بیان اینکه چاره کار اقتصاد مقاومتی است، اظهار کرد: رهبر انقلاب 3-4 سال قبل در این باره تذکر دادند که مسؤولان باید جدی می گرفتند اما این کار را نکردند.

وی افزود: اقتصاد مقاومتی شدنی است و اینج‌ور نیست که نتوانیم بدون ارتباط با آمریکا زندگی کنیم اگر بخواهیم مستقل و با توکل بر خدا زندگی کنیم، خداوند یاری می‌کند و مقدمات را فراهم می‌کند.

امام جمعه قائم‌شهر با اشاره به چاپ تصویر شهید بلباسی در صفحه نخست روزنامه کیهان اظهار کرد: از روزنامه کیهان و مسؤول آن آقای حسین شریعتمداری تشکر جدی دارم که عکس شهید بلباسی و فرزندان خردسالش را در صفحه اول روزنامه کار کردند و دلنوشته همسر شهید را در زیر آن قید کردند.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت پزشک بدون مرز دکتر عمادی که در خارج از کشور یاد مدافعان حرم را زنده نگه داشت و به ترویج آن پرداختاظهار کرد: آوازه دلیر مردان مدافع حرم در گوشه و کنار جهان پیچیده است.

معلمی خاطر نشان کرد: کسانی قصد داشتند با هدف قرار دادن سوریه بازوی مقاومت را بشکنند، اما با پیروزی جبهه مقاومت در حلب و موصل کمر داعش در منطقه و استکبار شکسته است.

وی در پایان گفت: امیدوارم این شرایط را قدر بدانیم و در استفاده از توانمندی‌های خود برای پیشبرد اهداف انقلاب جا نمانیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها