رئیس هیأت کشتی زیراب از آغاز استحکام فنی و اخلاقی کشتی از رده‌های سنی و توجه لازم به آن خبر داد.
کد خبر: ۸۸۸۶۵۹۹
|
۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حیدر عباس‌نژاد در حاشیه برگزاری هشتمین دوره اردوی متمرکز استانی کشتی آزاد رده سنی خردسالان و نونهالان استان مازندران در سالن شهید احمدی زیراب سوادکوه با اشاره به اینکه میزبانی اردوی متمرکز استانی به پیشنهاد کتبی هیأت کشتی زیراب و با پذیرش هیأت کشتی مازندران انجام شد، گفت: شرایط مناسب سالن ورزشی شهید احمدی زیراب، آب و هوای سوادکوه و حضور کشتی‌گیران این شهرستان در اردو از دلایل ارائه میزبانی اردوی استانی در شهر زیراب است.

رئیس هیأت کشتی زیراب سوادکوه با بیان اینکه شهر زیراب مانند شهرستان سوادکوه و استان مازندران، مملو از استعداد کشتی است، افزود: ارتقای سطح کشتی استان در دستور کار علاقمندان و دست‌اندر‌کار‌ان کشتی قرار دارد.

وی تقویت رده‌های سنی پایه کشتی و میزبانی از اردوها و مسابقات را از برنامه‌هایی دانست که باعث ارتقای کشتی شهری می‌شود و خاطر‌نشان کرد: سرمایه‌گذاری در رده‌های پایه کشتی باعث تقویت کشتی کشور می‌شود و استحکام فنی و اخلاقی کشتی باید از رده‌های سنی آغاز شود.

عباس‌نژاد از تلاش هیأت کشتی زیراب سوادکوه برای استفاده از حمایت حامیان مالی و فنی برای ارتقای کشتی زیراب سوادکوه خبر داد و گفت: کشتی زیراب مستحق درجات بالاتری است که با تلاس هیأت کشتی و حامیان مختلف آن باید محقق شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها