امام جمعه دره شهر ګفت: مسئولان بجای توهین به خبرنگاران و مردم با آغوش باز ازنصیحت و انتقادات آنان استقبال کنند.
کد خبر: ۸۸۸۶۶۰۶
|
۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام"محمد جواد قنبر بیگی" امام جمعه دره شهر در خطبه های نماز این هفته با تسلیت در پیش بودن شهادت امام جعفرصادق (ع) گفت: مردم با حضور پر شور خود در مراسم شهادت ایشان ارادت خود را به اهل بیت(ع) همانند گذشته نشان دهند.

وی با بیان اینکه سعه صدربا مخالف و منتقد از صفات بارز این امام همام بود، اظهار کرد: گاهی یک همشهری از مسئول جزیی انتقاد می کند که به جای پاسخگویی با واکنش منفی از آن مسئول و مقام ارشدش مواجه می شود.

قنبر بیگی با بیان اینکه  تحمل انتقاد و مخالفت فقط در حد حرف و شعار نباشد، افزود: مسئولان بجای توهین به خبرنگاران و مردم با آغوش باز ازنصیحت و انتقادات آنان استقبال کنند.

وی تصریح کرد: گاهی به مسئولی تذکر داده می شود که با توجه به رای مردم حضورتان در حوزه انتخابیتان حفظ و زیاد کنید که بجای استقبال از این حرف ناراحت می شود

خطیب نماز جمعه دره شهر با بیان اینکه اینگونه ادبیات سخیف و ضعیف در شان افراد نیست، افزود: مردم در قبال ارا خود حق پیگیری مطالبات را دارند و مسئولان نیز باید جوابگو باشند.

وی گفت: در مورد برجام، مسئله هسته ای، قرارداد نفتی، جریمه کرسنت بجای جوابگویی سوال ما را با جملات موضوع را نمی فهمید و به شما ربطی ندارد پاسخ می دهند.

حجت الاسلام قنبر بیگی خاطرنشان کرد :اگر مسائل و مشکلات به خبرنگار، مردم و امامان جمعه ربط ندارد پس به چه کسی ربط دارد.

وی در ادامه  با اشاره به قرار داد توتال افزود: اینکه چگونه از توتال با سرمایه گذاری 50 درصدی فقط چهار درصد سود می برد را برای مردم شفاف سازی کنید.

قنبر بیگی همچنین در جواب مسئولی که آرزویش بستن قراردادهای 50 ساله با بیگانگان است، گفت: وقتی فکر و قاعده مسئولان ما اینگونه باشد دیگر نباید انتظار بهترازاینها را داشته باشیم.

 وی در ادامه با تبریک تشکیل شورای نگهبان یادآورشد: شورای نگهبان در واقع سد محکمی در برابر نفوذ دشمن به ارکان نظام است.

وی همچنین به حمله موشکی سپاه به مواضع داعش اشاره کرد و افزود: این اقدام تحسین همه دلسوزان داخلی و خارجی نظام را برانگیخته و حساب کار به دست دشمنان افتاد.

حجت الاسلام قنبر بیگی اظهار داشت: برخی اقایان وقتی رضایت مرم را از این جریان دیدند با شکستن سکوت 48 ساعته خود این عملیات را مصوبه شورای عالی امنیت ملی اعلام کردند.

وی خطاب به این مسئولان گفت: این عملیات کلا در اختیار فرمانده کل قوا بوده و به این قضایا مطلقا ربطی ندارد.

خطیب نماز جمعه دره شهر افزود: گفتند ما بی تفنگیم و سپاه تفنگدار و بعد از مدتی گفتند که موشکها را ما به سپاه دادیم، بالاخره شما تفنگ دارید یا خیر؟ اگر ندارید پس چگونه موشک به سپاه می دهید؟

وی یادآورشد: اقایان با راه اندازی شعار دولت بی تفنگ و دولت تفنگدار،  سپاه و دولت را از هم تفکیک نکنند.

قنبر بیگی با بیان اینکه ارکان نظامی و امنیتی کشور را تضعیف نکنید، افزود: ساخت موشک و تکنولوژی نتیجه تلاش و زحمات شبانه روزی نیروهای زبده علمی سپاه و ارتش نظیر شیهد تهرانی مقدم است و به هیچ دولتی مربوط نمی شود.

 


 

 

ارسال نظرات