دبیر ستاد مردمی هفته عفاف و حجاب شهرستان گناوه گفت : با حضور پرشور بانوان در گناوه و هماهنگی بین اعضای ستاد مردمی عفاف و حجاب بر نامه های متنوعی در گناوه اجرا شد.
کد خبر: ۸۸۸۶۶۱۷
|
۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶


به گزارش خبر نگار بسیج از گناوه طاهره حسینی ابراز داشت : با توجه به اهمیت عفاف و حجاب در جامعه اسلامی و تاکید زیاد قوانین اسلام در این زمینه تلاش زیادی نمودیم تا بر نامه های خوبی در هفته عفاف و حجاب در سطح شهرستان گناوه اجرا شود.

وی افزود : امروز تلاش دشمنان بر این است تا از راه فرهنگی و ترویج بی حجابی و از بین بردن عفاف در جامعه به اهداف شوم خود دست یابند.

حسینی ابراز داشت : در این زمینه و اگاهی بخشی به جامعه نیاز است که با اجرای بر نامه ها و بر گزاری ایین ها و مراسم این مهم بیشتر اطلاع رسانی شود و اهمیت عفاف و حجاب بیشتر تکرار و تذکر داده شود تا بتوانیم در این مقطع حساس و جنگ فرهنگی جامعه را واکسینه نماییم.

دبیر ستاد مردمی عفاف و حجاب شهرستان گناوه افزود : در این زمینه جلسات و نشست های متعددی با اعضای ستاد بر گزار شد که نتیجه ان اجرا ی بر نا مه های متنوع و حضور با شکوه بانوان در این هفته در این ایین ها بود.

وی دیدار از خانواده های شهدا ء ، دعوت از سخنرانان مطرح کشوری ، بر گزاری مسابقه از کتابهای فرهنگی ، توزیع نظر سنجی بین مردم ، برپایی نمایشگاه عکس عفاف و حجاب ، پربایی ایستگاه نقاشی کودکان و گردهمایی چند هزار نفری بانوان شهرستان در روز حجاب را از مهمترین بر نامه های اجرا شده در این هفته ذکر نمود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها