خبرهای داغ:
دانش آموز بسیجی حوزه حضرت معصومه(س) تبریز:
دانش آموز بسیجی حوزه حضرت معصومه(س) سپاه غدیر تبریز که تازه چادر را به عنوان حجاب برای خود انتخاب کرده است، گفت: شهدا مهم ترین سرمایه برای صیانت از حجاب است.
کد خبر: ۸۸۸۶۶۳۲
|
۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۱

زهرا بشک در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: برای حفظ حجاب هزینه های بسیاری در تاریخ داد ایم که شهدا نمونه بارز آن هستند چنانکه در وصایای شهدا پس از توصیه به زنده نگه داشتن اسلام، حجاب مهم ترین توصیه بوده است.

وی با یان اینکه با چادر آرامش خاصی احساس می کند، اظهارداشت: انسان برای بیمه کردن دارایی خود هزینه پرداخت می کنند و حجاب هزینه امنیت بانوان و جامعه است.

این بسیجی نوجوان که مدت کوتاهی است چادر را انتخاب کرده است، اضافه کرد: بانوان با حجاب ارزش و منزلت پیدا می کنند و من با مطالعه زندگی نامه حضرت فاطمه(س) که در آن حساسیت ایشان به خوبی دیده می شود به این ارزش پی بردم و چادر را انتخاب کرد.

بشک ادامه داد: پدر و مادرم مشوق منپس از انتخابم بودند ولی پدرم تلاش داشت کمکم کند تا واقع بینانه در این خصوص تصمیم بگیرم تا مبادا پس از مدتی از انتخاب خود پشیمان شوم.

وی از چادر به بال فرشتگان تشبیه و بیان کرد: همچنانکه فرشتگان دو بال برای پرواز دارند بانوان هم با چادر همچون فرشته به نظر می رسند.

بشک ضمن توصیه به همسالان خود در خصوص حفظ حجاب، گفت: اهمیت حجاب به قدری است که در آیات قرآن خداوند به لزوم توجه باتوان به این فریضه اشاره و تاکید کرده است.

ارسال نظرات