همزمان با روز ملی عفاف وحجاب:

تجمع بانوان میبدی در حمایت وصیانت از عفاف وحجاب

بانوان شهرستان میبد با تجمع در مقابل امامزاده سیدصدرالدین قنبر و تجدید بیعت با شهدای گمنام از عفاف و حجاب و ارزشهای اسلامی حمایت کردند.
کد خبر: ۸۸۸۶۶۴۰
|
۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۵:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد،در این تجمع که با حضور حداکثری بانوان برگزار شد،حجت الاسلام عباس رضایی پیرامون فریضه مهم عفاف وحجاب مطالبی را عنوان نمود.

حجت الاسلام رضایی با اشاره به آیه 59 سوره احزاب افزود: حجاب مقوله شخصی نیست بلکه یک ضرورت دینی است و ما باید این حکم الهی را درجامعه صیانت کنیم .

وی افزود: دشمن درطول عمر نهال پر خیر وبرکت انقلاب اسلامی ،راههای مختلفی را برای از پای درآوردن نظام اسلامی درایران آزمایش کرده است اما راهی پیش نبرده است وامروز با هجمه فرهنگی و جنگ نرم می خواهد چادر را از سرزنان و بانوان ما بکشد و حجاب را بعنوان یک ضد ارزش درجامعه ترویج کند.

رضایی یکی از راهکاهای رمقابله با بی بندوباری وجنگ نرم دشمنان را با اشاره به صحبت مقام معظم رهبری آتش به اختیار در مقابل دشمن بیان نمودند.

مسئول موسسه فرهنگی سراج میبد، یکی دیگر از راهکارهای مقابله با بی حجابی در جامعه، عمل کردن به مرّ قانون وامربه معروف ونهی از منکر را عنوان نمود.

وی در پایان افزود: ما نباید در برابر این بدحجابی بی تفاوت باشیم واز مسئولین فرهنگ اسلام را مطالبه کنیم وپایبند به اصل 8 قانون اساسی جمهوری اسلامی باشیم.

گفتنی است، شرکت کنندگان در این تجمع، با فریاد شعارملت ما رعایت حجاب است ،لبیک یا زهرا ،مرگ برامریکا ،مرگ براسرائیل ،حجاب حکم خداست منکرآن بی حیاست ،جانم فدای رهبر چادرحجاب برتر ،یافاطمه شعارماست حجاب افتخارماست،ترویج بی حجابی در جامعه رامحکوم و از امامزاده سید صدرادین قنبر تا پارک فلسطین این شهرستان راهپیمایی کردند .

قرائت بیانیه در انتهای برنامه و برگزاری نمایشگاه حجاب نیز از حواشی این مراسم بود.


ارسال نظرات
آخرین اخبار