مسؤول مؤسسه یاوران نماز بابل:

موسسه نهضت تفسیر قرآن کریم در بابل تشکیل شد

اکبرزاده از تشکیل مؤسسه نهضت تفسیر قرآن در بابل خبر داد و تصریح کرد: نخبگان، بازنشستگان، مدیران ادارات و ... عضو این مؤسسه هستند.
کد خبر: ۸۸۸۶۶۷۰
|
۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مسؤول مؤسسه یاوران نماز بابل در حاشیه برگزاری مسابقه بزرگ ترجمه و مفاهیم قرآن که در مصلی این شهر برگزار شد، در گفت‌وگویی در این شهرستان اظهار کرد: در این دوره از مسابقات حدود 600 نفر شرکت کردند که 400 نفر خانم و 200 نفر آقا بودند.

محمد اکبرزاده با اشاره به اینکه در این مسابقه افراد در مقاطع مختلف سنی و تحصیلی شرکت کردند، افزود: حدود 70 درصد شرکت‌کنندگان مقطع کارشناسی به بالا بودند.

وی از تشکیل مؤسسه نهضت تفسیر قرآن در بابل خبر داد و تصریح کرد: نخبگان، بازنشستگان، مدیران ادارات و ... عضو این مؤسسه هستند.

 خاطرنشان کرد: برگزاری کلاس مستمر تفسیر قرآن با حضور 50 نفر، برگزاری جلسات با موضوع سهل‌انگاری در نماز، برگزاری کلاس برای رانندگان و کلاس ضمن‌خدمت برای 200 نفر از معلمان و مدیران آموزش و پرورش با موضوع توسعه فرهنگ نماز از دیگر اقدامات مؤسسه یاوران نماز بابل است.

اکبرزاده در پایان گفت: به سه نفر نخست مسابقه ترجمه و مفاهیم قرآن به ترتیب مبلغ 900 هزار تومان، نفر دوم 500 هزار تومان و نفر سوم 300 هزار تومان اهدا و به 40 نفر از شرکت‌کنندگان نیز هدایایی تقدیم می‌شود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار