امام جمعه اهل سنت اسفند شهرستان دلگان گفت: حجاب و عفاف از عوامل مهم تحکیم خانواده ها و همچنین سلامت روانی بانوان درجوامع است.
کد خبر: ۸۸۸۶۷۸۱
|
۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸
مولوی بلال مقدسیان امام جمعه اهل سنت اسفند شهرستان دلگان در گفتگو با خبرگزاری بسیج از استان سیستان و بلوچستان با گرامی داشت روز عفاف و حجاب، اظهار کرد: بدون تردید رعایت کردن حجاب و عفاف در پوشش عامل مهمی در استحکام خانواده، آرامش روانی، سلامت و امنیت در جوامع است.

وی با اشاره به اینکه حجاب و عفاف تنها به معنی پوشیدن چادر و لباس در ملاء عام و منظر نامحرمان نیست، تصریح کرد: بلکه حفظ پاکدامنی زنان و دختران آغاز امر مهمی برای عفاف است.

امام جمعه اهل سنت اسفند شهرستان دلگان ادامه داد: دشمن ما مسلمانان قصد دارد با از بین بردن عفت و حیا در زنان و دختران، می خواهد به اهداف شوم خود که آن بی‌ثباتی و ناامنی روانی جامعه است، برسد.

مولوی بلال مقدسیان اضافه کرد: تزلزل بنیان خانواده‌ها، تشدید هوسرانی و چشم‌چرانی، سست شدن ایمان و ترویج فرهنگ بی‌بند و باری از آثار و تبعات بدحجابی و پوشش بد لباس در جامعه است.

وی با تاکید بر اینکه حجاب یک امر الهی است، عنوان کرد: خدای متعال دستور داده به پیامبرش برای داشتن حجاب. کارشناسی یک متخصص یک درس خوانده نیست؛ کارشناسی خالق انسان است.

امام جمعه اهل سنت اسفند شهرستان دلگان بیان کرد: امروزه دشمنان دین اسلام درصدد این هستند که از طریق ماهواره و فضای مجازی مسئله حجاب را کمرنگ جلوه دهند.

مولوی بلال مقدسیان خاطرنشان کرد: حجاب و عفاف مظهر و نشانه يک جامعه اسلامي است، و زنان و دختران باید این مهم را رعایت کنند.
ارسال نظرات