امام جمعه اهلسنت مسجد امام حسین (ع) چابهار گفت: برجام برای ایران نافرجام بود و به جز خواری در بین کشورهای دیگر چیز دیگری برایمان نداشت.
کد خبر: ۸۸۸۶۷۹۱
|
۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷
مولوی عبدالرحمن ترنجزر در گفتگو با خبرگزاری بسیج از استان سیستان و بلوچستان ، اظهار کرد: ما باید به خودکفایی و خوداشتغالی بپردازیم نباید دست یاری کشورهای توسعه یافته را بطلبیم, آیا سامانه قدرتمند موشکی و علم شکافتن اتم در انرژی هسته ای را آمریکا, اسرائیل و انگلیس به ما داده یا خودمان به آن رسیده ایم.
وی افزود: چه شده که با این قدرت ذهنی جوانان ایرانی برای نان و آبمان می مانیم مسلما عدم بهره وری و اعتماد نیروهای اثربخش و عدم برنامه ریزی لازمه در حیطه های متورم کشوری چنین وضعیت های قرمزی را در برخی بخش ها بوجود آورده است.
وی ادامه داد: امروز تورم در کشور ثابت نیست و غیرقابل کنترل شده است بطوریکه هر لحظه شاهد نوسان قیمت ها هستیم.
امام جمعه اهلسنت مسجد امام حسین (ع) گفت: قبل از برجام قیمت آرد کمتر بود بطوریکه روستائیان چابهاری هر کیلو را 3 هزار و 800 خریداری می کردند ولی الان تقریبا به مرز 5 هزار تومان نزدیک شده است.
وی تشریح کرد: اگر مردم و اهلسنت به دولت رأی داده اند بخاطر برجام نبوده بلکه بخاطر وعده های انتخاباتی بوده است وعده هایی که امروز حرفی از آنها زده نمی شود و روند دولت درگیر حواشی شده است بجای اینکه بر روی کلیاتی مانند راههای مبارزه با تورم مسکن, کاهش حاشیه نشینی و قیمت خوراک و پوشاک تمرکز شود.
مولوی عبدالرحمن ترنجزر اذعان کرد: گرچه بسیاری از بزرگواران حرف از اشتغال می زنند ولی اگر یک آمارگیری کوچک از شهرها انجام شود سیلاب متقاضیان لیسانسه بیکار برای کار کردن موج می زند.
وی تصریح کرد: بسیاری از جوانان بیکار اهلسنت ما در چابهار به علت بیکاری نگران و ناراحت می باشند چرا در شهری با این ظرفیت ها, موقعیت شغلی به وفور برای نیروهای بومی ایجاد نمی شود.
ارسال نظرات