«شعله کرمی» مربی قرآن در سنندج است که سال‌ها پیش به واسطه بیماری سرطان استخوان، پای خود را از دست داده و اکنون تنها آرزویش داشتن یک پای مصنوعی برای بازگشت به زندگی عادی است.
کد خبر: ۸۸۸۶۷۹۲
|
۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷


به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، ، قصه‌های تلخ و شیرین اما واقعی زیادی در گوشه و کنار جامعه ما وجود دارد که هر کدام از آنها می‌تواند سوژه جدیدی برای یک رسانه باشد.
 

«شعله کرمی» دختر 23 ساله و ساکن شهر سنندج است که این بار سوژه خبری ما می‌شود به امید اینکه این رسانه بار دیگر بانی خیر شود و با بیان تنها آرزوی این دختر که چند سال پیش به علت بیماری سرطان استخوان، به اجبار از داشتن پای چپ محروم می‌شود.

 

با پیگیری‌های فراوان، سرطان استخوان شعله امروز درمان شده است و این دختر جوان که خود را وقف قرآن کرده است توانسته به زندگی باز گردد، اما نداشتن یک پا او را با مشکلاتی مواجه کرده و امروز تنها آرزویش داشتن یک پای مصنوعی است تا بتواند به زندگی عادی خود ادامه دهد.

 

هزینه برخورداری از پای مصنوعی، برای پدر 65 ساله و مادر شعله که در یک خانه اجاره‌ای در حاشیه شهر سنندج زندگی می‌کنند و برای تامین معاش خانواده و اجاره خانه با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستند، عملا غیرممکن است.

 

پدر «شعله» دست‌فروشی است و درآمدش حداقل‌های زندگی روزانه آنان را تامین نمی‌کند، امروز شعله‌های نیاز شعله به سمت خیرین زبانه می‌کشد تا باران رحمت از دل‌های مهربانی آنان جوشیدن بگیرد و دستان مهربانشان فرشته‌ای سبک‌بال برای رسیدن این دختر به آرزویش شود.

 

هزینه خرید پای مصنوعی شعله بالا است، اما این هزینه بالا در برابر عظمت دل‌های مهربان مردم خیر و نوع‌دوست ایران زمین ناچیز است.

 

شعله با شرایط سخت و بدون داشتن پای مصنوعی چندین سال است که مشغول آموزش قرآن کریم به کودکان است و امروز تعداد زیادی از کودکان سنندجی قلب‌هایشان با نور قرآن نورانی است.

 

شعله امروز ترحم نمی‌خواهد یک مشت معرفت می‌خواهد که از دل تو هموطن جوشیدن بگیرد و دستان مهربانت او را به تنها آرزویش برساند.

 

گاهی خدا می‌خواهد با دست تو دست دیگر بندگانش را بگیرد، وقتی دستی را به یاری می‌گیری، بدان که دست دیگرت در دست خداست...

انتهای پیام/7727
منبع فارس
ارسال نظرات