جانشین فرماندهی سپاه کوهرنگ:

چشم انداز بسیج تسریع در تحقق جامعه اسلامی است

چشم انداز یک پایگاه بسیج باید دستیابی به یک مجموعه و شبکه مردمی پویا متشکل از همه وفاداران به انقلاب اسلامی در محله باشد .
کد خبر: ۸۸۸۶۸۱۳
|
۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ کارگاه توجیهی و توانمندسازی فرماندهان پایگاههای حوزه مقاومت بسیج امام علی (علیه السلام) چلگرد با حضور سرهنگ پاسدار عزیز موسایی، جانشین فرمانده سپاه ناحیه کوهرنگ برگزار شد.

سرهنگ موسایی در جمع فرماندهان پایگاه های بسیج حوزه امام علی علیه السلام گفت: ماموریت پایگاههای مقاومت بسیج جذب، تربیت و آموزش و حفظ انسجام بسیجیان و نیروههای وفادار به انقلاب اسلامی در محله و ترغیب و هدایت تلاش و هماهنگی مجاهدت داوطلبانه آنان جهت پیشبرد اهداف و ضروریت های انقلاب اسلامی و تسریع در تحقق جامعه اسلامی است .

وی افزود: چشم انداز یک پایگاه باید دستیابی به یک مجموعه و شبکه مردمی پویا متشکل از همه وفاداران به انقلاب اسلامی در محله باشد .

موسایی ضمن آرزوی موفقیت برای فرماندهان پایگاه های بسیج، آنها را به سمت تعامل سازنده و هماهنگی لازم با امام جماعت و متولیان مسجد و معتمدین محلی ترغیب کرد و گفت: تعامل سازنده بین فرماندهان بسیج و مسئولان مساجد به رونق برنامه های معنوی و تقویت مبانی اعتقادی بسیجیان و اقشار مختلف مردم می انجامد.

ارسال نظرات