فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با نیروهای آموزشی این یگان در دانشگاه امام حسین علیه السلام تهران دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۸۸۸۶۸۲۰
|
۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار علی محمد اکبری با نیروهای آموزشی و دانش آموخته مقاطع کاردانی، کارشناسی و دافوس، سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در دانشگاه امام حسین علیه السلام دیدار و گفتگو کرد.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در این دیدار با تأکید بر لزوم فراگیری مطالب مطرح شده در دوره آموزشی و بکارگیری آنها در محیط کاری و عملیاتی، اظهار کرد: هرمقدار که در دوره آموزشی عرق ریخته شود به همان میزان از ریخته شدن خون در میدان نبرد پیشگیری می شود.

سردار علی محمد اکبری، افزود: دوره های آموزشی بهترین فرصت برای خودسازی است، لذا از این زمان برای تهذیب نفس و افزایش روحیه خودباوری استفاده کنید و تجربیات خویش را در بحث های علمی، آموزشی، رزمی و معنوی و اعتقادی افزایش دهید.

وی، با تقدیر از زحمات اساتید و مربیان دانشگاه امام حسین علیه السلام، گفت: نیروی انسانی از مؤلفه های اصلی قدرت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی است که متکی به باورها و اعتقادات مذهبی هستند و انجام مأموریت های محوله در سلسله مراتب فرماندهی را رسالت الهی در حکومت ولایی تحت زعامت ولی فقیه و فرمانده معظم کل قوا می دانند.

در پایان این دیدار، هدایایی به رسم یادبود از سوی فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام به نیروهای آموزشی اهدا شد.

ارسال نظرات