خبرهای داغ:
امام جمعه عشق آباد گفت: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه تاثیر به سزایی در تحکیم بنیان خانواده، ایجاد امنیت و سلامت جامعه دارد، لذا کوشش برای تعمیق فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه موجب ارتقاء فرهنگ عمومی و تحکیم بنیان خانواده می شود.
کد خبر: ۸۸۸۶۸۵۰
|
۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی ،همایش عفاف و حجاب با حضور مهمانانی از برنامه « از لاک جیغ تا خدا » و جمعی از بانوان در سالن ۹ دی بسیج شهر عشق آباد طبس  برگزار شد .

امام جمعه عشق آباد در این همایش گفت: تهاجم فرهنگی برای به ابتذال کشاندن یا اندلسی کردن جامعه است.

حجت الاسلام مظاهری افزود: ترویج بی عفتی و بی غیرتی در جامعه سم مهلکی است که متاسفانه در جامعه در حال رواج است.

وی با بیان اینکه تفکر رضا خان به نحوی دیگر در دستور کار است و باید مراقب باشیم، گفت: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه تاثیر به سزایی در تحکیم بنیان خانواده، ایجاد امنیت و سلامت جامعه دارد، لذا کوشش برای تعمیق فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه موجب ارتقاء فرهنگ عمومی و تحکیم بنیان خانواده می شود.

وی رعایت حجاب و توجه به عفاف را ضامن سلامت جامعه عنوان کرد و افزود: توجه به این دو مولفه مهم از سوی بانوان مسلمان، ارزش وجودی آنان را در جامعه حفظ می‌کند.

امام جمعه عشق آباد بر نهادینه‌ کردن فرهنگ حجاب و عفاف از سنین کودکی تاکید کرد و گفت: این مهم، نوجوانان و جوانان را از بسیاری از آسیب‌های اجتماعی مصون و موجب خنثی‌ شدن توطئه‌های نرم دشمنان می‌شود.

 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها