مسئول بسیج جامعه پزشکی بوشهر گفت: خدمات رایگان چشم پزشکی با حضور دکتر دریاباری در تاریخ ۲۲ تا ۲۴ تیر ماه در بیمارستان حضرت قائم(عج) به محرومان استان بوشهر ارائه می‌شود.
کد خبر: ۸۸۸۶۸۵۶
|
۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵
به گزارش سرویس بسیج جامعه پزشکی خبرگزاری بسیج، مرادعلی فولادوند، مسئول بسیج جامعه پزشکی بوشهر درباره ارائه خدمات رایگان چشم پزشکی که با حضور پزشک اعزام شده از تهران انجام شده است، گفت: با هماهنگی و مساعدت سازمان بسیج جامعه پزشکی بوشهر، دانشگاه علوم پزشکی، کمیته امداد امام خمینی(ره) و همچنین با مشارکت بیمارستان نیروی دریایی سپاه و مجمع خیرین سلامت، افراد کم بضاعت، مددجویان کمیته امداد و بهزیستی خدمات چشم پزشکی را به شکل رایگان دریافت کردند.

وی در ادامه افزود: سید هاشم دریاباری، فوق تخصص قرنیه از تاریخ ۲۲ تا ۲۴ تیرماه با حضور در این درمانگاه اقدام به ویزیت بیماران می‌کند و افرادی را که نیازمند عمل جراحی باشند را در مرکز جراحی بیمارستان حضرت قائم(عج) جراحی کردند.

فولادوند، درباره خدماتی ارائه شده در این ویزیت چشم پزشکی رایگان گفت: خدماتی نظیر معاینه، بینایی سنجی، تجویز عینک و دارو با همکاری پزشک بسیجی سید هاشم دریاباری و آقای فرجی، اپتومتریست ارائه شد.

مسئول بسیج جامعه پزشکی بوشهر با تاکید بر اینکه تمام خدمات اعم از ویزیت، تعیین شماره چشم، جراحی و دارو در این بیماران به شکل رایگان ارائه شده است، بیان کرد: این سازمان با برپایی بیمارستان‌های صحرایی، اعزام تیم‌های تک تخصصی، تیم‌های عمومی و تیم‌هایی متشکل از چند متخصص، تلاش می‌کند تا خدمات بهداشتی، درمانی و آموزشی را در دسترس افراد مناطق دور افتاده و کمتر برخوردار استان بوشهر قرار دهد.

ارسال نظرات