مسئول سازمان بسیج دانشجویی گفت: دانشجویان باید زمینه تربیت معرفتی و مهارتی آن ها در دانشگاه فراهم شود و حرف اصلی ما همین تربیت و کادر سازی است. به همین دلیل بسیج دانشجویی یک سنگر استراتژیک برای نظام است.
کد خبر: ۸۸۸۶۸۷۶
|
۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴
 به گزارش بسیج دانشجویی خبرگزاری بسیج،،داود گودرزی در افتتاح مرکز تربیت استاد «امام هادی(ع)» در قم ضمن خدا قوت به دست اندرکاران این مرکز گفت: ما در بسیج دانشجویی با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری علاوه جریان سازی، کار فرهنگی، کار سیاسی و گفتمان سازی و . . . رسالت مهمی برای بسیج دانشجویی قائلیم که آن کادر سازی برای ادامه انقلاب اسلامی است.

وی اظهار داشت: تمدن سازی نیاز به فکر دارد و ما در مرحله سوم تمدن اسلامی متاسفانه به دلیل همین کمبود کادر انقلابی در حال درجا زدن هستیم. رسالت بسیج دانشجویی در همین مرحله سوم تعریف می شود. دانشجویان در حین اینکه ماموریت های مختلفی برایشان تعریف می شود باید زمینه تربیت معرفتی و مهارتی آن ها در دانشگاه فراهم شود و حرف اصلی ما همین تربیت و کادر سازی است. به همین دلیل بسیج دانشجویی یک سنگر استراتژیک برای نظام است.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی ادامه داد: تربیت هم باید در چارچوب تربیتی امامین انقلاب صورت گیرد و تامین اساتید مورد نیاز این بحث در مرکز امام هادی (ع) صورت خواهد گرفت. از سال گذشته ما علاوه بر خط امام کشوری و استانی ، خط امام دانشگاهی هم ایجاد کرده ایم که تا به حال 200 دانشگاه پای کار آمده اند.
ارسال نظرات