با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صورت گرفت
مرکز تربیت استاد امام هادی (ع) با حضور آیت الله سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افتتاح شد.
کد خبر: ۸۸۸۶۸۸۱
|
۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰
افتتاح مرکز تربیت استاد «امام هادی(ع)» در قمبه گزارش بسیج دانشجویی خبرگزاری بسیج، این مرکز که زیر مجموعه سازمان بسیج دانشجویی کشور بوده، مخصوص تربیت و تامین اساتید تربیتی و معرفتی است که هدایت دوره های تربیتی سازمان بسیج دانشجویی را در آینده بر عهده خواهند داشت.

در مراسم افتتاح این دوره آیت الله فراهانی استاد قشر بسیج دانشجویی، داود گودرزی رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور، حجت الاسلام والمسلمین حاج صادقی معاونت نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران و حجت السلام والمسلمین ادیانی مسئول عقیدتی سپاه پاسداران حضور داشتند.

در ابتدای مراسم حجت السلام حسن پور ضمن خیر مقدم به حاضرین به این نکته اشاره نمود که با توجه به حمایت هایی که صورت گرفته است امسال از لحاظ تعداد دوره های تربیتی برگزار شده جهش بزرگی نسبت به سال های گذشته داشته ایم و نسبت به سال قبل از 17-18 دوره به حدود 200 دوره تربیتی در تابستان رسیده ایم که علاوه بر 40 دانشگاه اصلی 160 دانشگاه دیگر در سطح کشور آمادگی خود را برای برگزاری این دوره ها اعلام کرده اند. این تعداد دوره های تربیتی مستلزم وجود اساتید آشنا به اندیشه های امام و رهبری است که هدایت ادوره ها را بر عهده بگیرند و به این منظور مرکز امام هادی(ع) در جهت تامین و تربیت این اساتید شکل گرفته است.
ارسال نظرات