با همکاری بسیج رسانه و بسیج دانشجویی استان یزد برگزار می شود
دوره آموزشی کاربردی رسانه با محوریت فعالیت خبری و رسانه ای دراردوهای جهادی به منظور آشنا کردن دانشجویان علاقه مند به فعالیت رسانه ای در این اردوها با همکاری بسیج رسانه و بسیج دانشجویی استان یزد برگزار می شود.
کد خبر: ۸۸۸۶۹۰۷
|
۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱
دوره کاربردی رسانه و آشنایی مقدماتی با فعالیت خبری + فرم ثبت نامبه گزارش بسیج دانشجویی خبرگزاری بسیج، دوره آموزشی کاربردی رسانه و فعالیت خبری با محوریت فعالیت خبری و رسانه ای دراردوهای جهادی به منظور آشنا کردن دانشجویان علاقه مند به فعالیت رسانه ای  در این اردوها با همکاری بسیج رسانه و بسیج دانشجویی استان یزد برگزار می شود.

در این دوره یک روزه دانشجویان بسیجی با اصول مقدماتی تهیه خبر و خبرنگاری، عکاسی و عملیات رسانه ای موثر آشنا می شوند.

گفتنی است به حاضرین در این دوره گواهی و کارت خبرنگاری افتخاری اعطا خواهد شد وشرایط تداوم فعالیت خبری و رسانه ای آن ها و همکاری با خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان فراهم خواهد شد.

این دوره برای دانشجویان بسیجی به طور رایگان برگزار می شود و علاقه مندان با تکمیل فرم ثبت نام اینترنتی از طریق لینک قرار شده در انتهای این خبر می توانند نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

لازم به ذکر است این دوره آموزشی روز سه شنبه، ۲۷ تیرماه از ساعت ۹ الی ۱۸ با حضور اساتید مطرح استان در حوزه خبرنگاری و رسانه  برگزار خواهد شد و مکان برگزاری متعاقباً اعلام می شود.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره ۳۱۲۴۶۴۰۳ (روابط عمومی بسیج دانشجویی استان یزد) تماس حاصل نمایند.


لطفا پس از تکمیل فرم ثبت نام ، نام و نام خانوادگی خود را به شماره ۶۶۰۰۰۳۵۲۲۲ ارسال کنید.

ارسال نظرات