امام جمعه پارس آباد با ابراز همدردی با خانواده آتنا اصلانی گفت: قوه قضائيه با جديت به اين پرونده رسيدگي مي كند و دستگاه قضایی قاتل را به اشد مجازات خواهد رساند.
کد خبر: ۸۸۸۶۹۴۲
|
۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد به نقل ازخبرنگار آران مغان، حجت الاسلام سيد سعيد رشادي در خطبه‌های نماز جمعه این هفته پارس آباد با تاكيد بر حفظ آرامش و اعتماد به قوه قضائيه و نيروي انتظامي در رابطه با رسيدگي به پرونده قتل آتنا اصلاني دختر 7 ساله پارس آبادي گفت: قوه قضائيه با جديت به اين پرونده رسيدگي مي كند و قاتل را به اشد مجازات خواهد رساند.

امام جمعه پارس آباد با ابراز همدردی با خانواده آتنا اصلانی و مردم اين شهر افزود:درخواست ما از قوه قضائيه اين است كه اين قاتل فقط به عنوان يك قاتل نه، بلكه به عنوان يك مفسد في الارض بايد مجازات شود.

رشادي با بيان اينكه برخي ها از تجمع و التهاب در جامعه اجتناب كنند، اظهار كرد: با سر و صدا كردن و جيغ زدن كاري حل نمي شود بنابراين بايستي كار را به دستگاه قضايي سپرد زيرا كه با تلاش دادستاني، بازپرس و نيروي انتظامي شهرستان بود كه در يك اقدام جمعي و يك ماهه با تحقيقات و جستجوهايي كه انجام دادند موفق به دستگيري قاتل آتنا شدند.

وي با بيان اينكه همه ما نسبت به آتنا اصلاني به نوعي والدين او محسوب مي شويم، تصريح كرد: بر خود وظيفه ميدانم از طرف خانواده آتنا اصلاني از همه شما مردم دلسوز و قدرشناس منطقه به جهت حضور در مجلس بزرگداشت اين عزيز از دست رفته قدرداني كنم.

امام جمعه پارس آباد با بيان اينكه اگر فعاليت شبانه روزي دستگاه قضايي و نيروي انتظامي نبود قاتل هرگز دستگير نمي شد، افزود: در سايه فعاليت اين عزيزان بود كه قاتل در چنگال قانون گرفتار شد و لذا بايد اجازه دهيم موضوع از طریق قانونی یعنی دستگاه قضا پيگيري شود و مردم اطمینان داشته باشند که مراجع قضایی در اینگونه موارد بطور قطع مماشات ندارد و قاتل در اسرع وقت به مجازات خواهد رسيد.

رشادي در ادامه به پيام تسليت و ابراز همدردي نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه اردبيل با خانواده آتنا اصلاني و مردم پارس آباد اشاره، و از حضور استاندار اردبيل و هيئت همراه به جهت شركت در مجلس تعزيه آتنا اصلاني و ديدار با اين خانواده كه به نوعي التيام بخش مردم و خانواده آتنا اصلاني شدند، قدرداني كرد.

وي همچنين از ارسال پيام تسليت رياست جمهوري به خانواده آتنا اصلاني تقدير كرد.

امام جمعه پارس آباد با اشاره به فرارسیدن 26 تیرماه سالروز تأسیس شورای نگهبان، اين روز را به همه دست اندركاران در اين شورا تبريك گفت و افزود: شورای نگهبان حافظ آرمان ها و ارزش های اسلامی است و این شورا یکی از اركان نظام و برکات انقلاب می باشد.

رشادي با بيان اينكه شوراي نگهبان از زمان تاسيس تا كنون منشا خير و بركاتي براي نظام جمهوري اسلامي ايران به همراه داشته است، گفت: از جمله وظايف مهم اين شورا، تفسیر قانون اساسی، احراز صلاحیت‌هاي نمايندگان مجلس و انتخابات رياست جمهوري و ... است كه همه باید قدردان زحمات شبانه روزي شوراي نگهبان و حفظ جایگاه و مقام آن باشند.

خطيب نمازجمعه پارس آباد با گرامیداشت هفته بهزیستی و تامین اجتماعی با تشکر از خدمات این دو نهاد بيان كرد: حقيقتا اين دو نهاد شبانه روز در جامعه و براي معلولان زحمت مي كشند و مردم نيز از آنها رضايت دارند هر چند اعتقاد داريم كه بيشتر از اينها بايستي فعاليتها و خدمات بهزيستي توسعه يابد.

وي با بیان اینکه فرا رسیدن شهادت امام جعفر(ع) بهترین فرصت برای شناخت عمیق ارزش‌های اسلامی و دینی است، از هيئت هاي مذهبي، روحانيون و هيئت امناي مساجد خواست تا براي اين روز برنامه مناسبي در سطح مساجد شهر تدارك ببينند.

ارسال نظرات