خبرهای داغ:
شهردار تبریز، با اشاره به اقامت و فعالیت چشمگیر هم‌وطنان و به خصوص شهروندان آذری در هامبورگ گفت: شهرداری تبریز رویداد مهم گردشگری «تبریز 2018» را محور فعالیت‌های خود قرار داده و حامی فعالیت‌ و ارتباطات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی هامبورگ در تبریز است.
کد خبر: ۸۸۸۶۹۵۱
|
۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، صادق نجفی در دیدار با جمعی از ایرانیان در هامبورگ آلمان، اظهار داشت: خط هوایی تبریز-هامبورگ، در خدمت تسهیل مراودات و فعالیت ایرانیان در هامبورگ خواهد بود.

وی یادآور شد: هامبورگ، از سال‌های دور، از کانون‌های مهم انقلاب اسلامی در اروپا بوده و بعلاوه، ارتباطات اجتماعی این شهر به خصوص با تبریز، همواره پررونق بوده‌است.

نجفی بیان کرد: حضور فعالان تجاری تبریز در هامبورگ، پیمان دوستی بین دو شهر و رویدادهای فرهنگی ایرنیان در این شهر، از جمله عواملی بود که موجب شد شهرداری تبریز راه‌اندازی خط هوایی بین دو شهر را به صورت جدی پیگیری کرده و عملیاتی کند.

شهردار تبریز گفت: با ایجاد این مزیت ارتباطی، از این پس هم‌وطنان فعال هامبورگ، می‌توانند علاوه بر تهران، از طریق تبریز نیز ارتباطات خود را پیگیری کنند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها