شهدا نماد اطاعت از رهبری هستند و مقام معظم رهبری امروز مظهر دین و نماد اسلام ناب محمدی است.
کد خبر: ۸۸۸۶۹۵۳
|
۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی وتبلیغات سپاه ناحیه آمل ، سردار محمدتقی شاهچراغی  گفت: امروز ایران اسلامی یک میدانی است که در جبهه حق و اسلام این نمونه‌ها را در دنیای اسلام و انسانیت معرفی می‌کند .


وی با بیان اینکه علی‌رغم اینکه مدت پنج سال در خدمت مردم مازندران بودم خیلی از شهدای شما را درک نکردم، ادامه داد: از میان شهدایی که امشب برایشان مراسم گرفته شد شهید روح‌الله سلطانی را به اندازه‌ای می‌شناختم و به یاد دارم روزهای نخست تشکیل سپاه استان‌ها که سال دوم در مازندران بودم جلسه‌ای در تهران برگزار و صحبت از 25 کربلا، لشکری با گذشته‌ای پر افتخار، به اعتبار حضور مردم همچنان پابرجا است .

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) سمنان با اشاره به انتخاب شهید سلطانی به سمت فرماندهی آینده لشکر 25 کربلا مازندرانیادآور شد: برای آینده لشکر جلسه‌ای تشکیل شد با اینکه از بیرون وارد استان شدم یک بررسی اجمالی از وضعیت لشکر داشتمبه نظرم آمد که دو نفر مناسب هستند که به تهران نیز معرفی شدند، شهید سلطانی یکی از آنها بود

سردار شاهچراغی با بیان اینکه شهیدسلطانی جدا از وهله قد و قامتش که زبانزد این منطقه است به لحاظ تاکتیک‌های خاص نظامی سرآمد بود، گفت: باورم بر این بود که شهید سلطانی یک انسان مومن، پایه‌کار و تمام قد در دفاع از انقلاب و نظام جمهوری اسلام ایستاده است.

وی با تاکید بر اینکه شهدا بر زیبایی‌های ظاهری توجهی ندارند و به تعلقات دنیوی اهمیت نمی‌دهند، بیان کرد: با اشاره به سخن امام که فرمودند مزار شهدا دارالشفا است، مزار شهدایی چون شهید سلطانی و حتی شهدایی که مزار نمادین دارند دارالشفا است.


فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) سمنان با بیان اینکه خداوند می‌فرماید من جانشین شهید در خانه‌اش هستم، ادامه داد: حالا گیرم در کشور خدایی ناکرده کسی زخم زبانی بزند، خدایی داریم که خالق ما است و می‌گوید من جانشین شهید در خانه شهید هستم.


این مقام مسئول شهدا را به‌عنوان گل سرسبد جامعه اسلامی و شیعی میدان‌دار عزت، پرچم‌دار اسلام و علم مقاومت دانست و تصریح کرد: در وجود انسان شریفی که به‌عنوان شهید معرفی شده خدا متجلی است یعنی وقتی به یک شهید نگاه می‌کنید انگار همه توصیفاتی که خداوند و ویژگی‌ها برای خودش در وصف شهدا گفته در آنها وجود دارد.


فرمانده سپاه سمنان با اشاره به اینکه شهدا از جنس عاشورا و عطش هستند، افزود: هر آنچه که در صحنه عاشورا به ثمر نشست و تا قیام قیامت انسانیت را هدایت می‌کند در وجود شهدا متجلی است.

وی شهدا را نماد ایمان و امنیت دانست و اظهار کرد: قضایای تروریستی مجلس که در ماه رمضان اتفاق افتاد به خیلی‌ها فهماند که پاسداران محافظ انقلاب تا پای جان هستند، اما برخی‌ها هم دل‌شان نلرزید و همچنان به یاوه‌گویی‌ها و کنایه‌ها ادامه می‌دهند.


سردار شاهچراغی با بیان اینکه بچه‌های استان در شمال غرب کشور بدون امکانات گرمایشی به سر می‌برند، تصریح کرد: 2 سال پیش بچه‌های سپاه قم زیر چهار متر برف دفن شدند و زنده زنده جان دادند، این‌ها نماد مقاومت هستند


فرمانده سپاه قائم آل محمد(ص) با تاکید بر اینکه شهید سلطانی‌ها بدون استثنا مثل اصحاب سید شهدا صاحب عصر و پشت پرده را دیدند، یادآور شد: شهدا نماد اطاعت از رهبری هستند و مقام معظم رهبری امروز مظهر دین و نماد اسلام ناب محمدی است.

وی با اشاره به حمله موشکی ایران به دیر الزور و عنوان اینکه مقام معظم رهبری تاکید داشتند اگر در جایی قرار شلیک است این خط‌ها به یک متر هم نرسد تا به مردم و غیرنظامی‌ها شلیک نشود، اظهار کرد: با دستور و تاکید رهبری بیش از 10 نقطه اثر شناسایی و از این تعداد 20، 10 و در نهایت 6 نقطه انتخاب شد و هر 6 موشک نقطه زن بدون خطا به هدف‌ها خوردند.

شاهچراغی با بیان اینکه آنها می‌دانستند تجمع سران داعش و برخی از کشورهای عربی مثل تونس، لیبی و شمال آفریقا و کشورهای غیرعربی چون تاجیک، قرقیز، قزاق و چچن در آن جا جمع هستند، ادامه داد: اما نمی‌دانستند آنجا انبار مهمات و مواد منفجره که داعش برای ماشین‌های انتحاری استفاده می‌کنند، است و طبق آخرین آمار 187 نفر هلاک شدند.


فرمانده سپاه قائم آل محمد(ص) در پایان خاطرنشان کرد: ما محکوم به این هستیم که در مسیر شهدا قدم برداریم و این راه عظمت، بزرگی، شرف، غیرت، عزت، بهشت و سربلندی است.



ارسال نظرات
پر بیننده ها