جانشین فرمانده سپاه قدس کشور: امروز شهدا ثابت کردند که هنوز ندای سالار شهیدان حسین بن علی در گوش زمزمه میشود که اجابت میکنند
کد خبر: ۸۸۸۶۹۶۳
|
۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی وتبلیغات سپاه ناحیه آمل، سردار اسماعیل قاآنی جانشین فرمانده سپاه قدس کشور در مراسم یادواره شهدا مدافعان حرم و شهدای روستای پلک سفلی آمل که در مسجد این روستا برگزار شد گفت: انقلاب اسلامی مسیر فعال و زنده ای است که هر روز یک گام رو به جلو برمی دارد و سیر تکاملی خود را همراه با رویش ها و ریزش های مختلف دارد؛ از فرمایشات امام خمینی (ره) گرفته تا مقام معظم رهبری نیز مشاهده می کنیم که انقلاب اسلامی در بسیاری از زمینه ها کار کرده و یا در حال کار و فعالیت است.

وی افزود: ما در دوران دفاع مقدس خیلی چیزها به دست آوردیم و این جنگ برای ما عظمت فراوانی داشته است و در حقیقت یکی از عملیات های دوران دفاع مقدس ما برای بزرگ شدن یک ملت در طول تاریخ کافی بوده است.

وی خاطرنشان کرد: با تمامی عظمتی که دوران دفاع مقدس ما داشته است آن هم به عنوان کشوری که بعد از پیروزی انقلاب هیچ چیز در حوزه نظامی به لحاظ ساختار و امکانات نداشته‌ایم بعد از هجمه ای که به ما در قالب این جنگ شد، حتی به تعبیر حضرت امام خمینی (ره) ناتو و ورشو در این جنگ به دشمن ما کمک می کردند، دیدیم که همه پای کار آمدند.

جانشین فرمانده سپاه قدس یادآور شد: امروز شهدا ثابت کردند که هنوز ندای سالارشهیدان حسین ابن علی در گوش زمزمه می شود که اجابت می کنند.

وی با اشاره به اینکه از زمان شروع انقلاب تاکنون دشمنان قسم خورده نقشه هایی را کشیدند اشاره کرد: نقشههای دشمنان به حول قوه الهی و با رهبری های حکیمانه امام عزیزمان و مقام معظم رهبری وهوشیاری مردم در تمام صحنه های مورد نیاز خنثی شد.

سردار قاآنی با اشاره به تحولات اخیر عراق گفت: آمریکا مگر ادعا نمی‌کند ابرقدرت جهانی بوده و بالاترین قدرت نظامی را دارد و در سال‌های اخیر که خودش به طور مستقیم وارد منطقه شده است، اما نمونه اقتدار ایران در برابر آمریکا آنجا بود که زمانی آمریکا مجبور به ترک عراق شد به ایران التماس می‌کرد.

وی یادآور شد: آمریکا روزی که از عراق می‌رفت به ایران التماس می‌کرد اما خوی دروغ‌گویی و پست ‌فطرتی آنها سبب می‌شود که در جلسه‌های خصوصی و نامه‌پراکنی‌ها یک گونه صحبت کرده و در جامعه جهانی طور دیگری هیاهو کنند.

وی با بیان اینکه امروز شهدا نقش اول رادر تمام پیروزی ها داشتند گفت: دفاع عزتمندانه شهدا باعث شد که به دیگران آموختند چطور از کشورشان در مقابل بیگانگان ایستادگی کنند.

جانشین فرمانده سپاه قدس با اشاره به اینکه عده ای خیال می کنند که رزمندگان و شهدا برای پول به سوریه می روند عنوان کرد: این عزیزان هزاران کیلومتر برای دفاع ازانقلاب اسلامی ایران و مظلومان رفتند و دراین مسیر بعضی شان جان عزیز خو را فداکردند و بعضی ها به درجه جانبازی نائل شدند.

سردار قاآنی گفت: این افتخاری است که هرچه دشمن ما اوج می‌گیرد و جنایتش بیشتر می‌شود شعف در ملل اسلامی ما نیز بیشتر شده و راه نشاط به سمت شهادت بیشتر می‌شود و این راه ادامه دارد تا زمانی که ما این پرچم را به همراه شهدای عالی مقام‌مان به دست حضرت ولیعصر (عج) بدهیم.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها ۶ هزار میلیارد دلار برای جنگ در منطقه خاورمیانه هزینه کردهاند، افزود: امروز دشمنان در منطقه سرگردان هستند، چرا که دلاورمردان دفاع از ولایت مقابله آنها ایستادهاند.

وی با اشاره به اینکه انگلیس و آمریکا دشمن اصلی ما هستند، بیان کرد: آن‌ها ناپاک‌ترین آدم‌های دنیا را جمع کردند و به جان مسلمانان منطقه انداختند و انگلیسی‌ها با در اختیار قرار دادن بهترین تجهیزات نظامی جنگ پیچیده‌ای را در منطقه به راه انداختند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها