اردوی گروه جهادی خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهرستان شاهرود در شهرک شهید بهشتی شهرستان شاهرود در عرصه های پزشکی،آموزشی و فرهنگی در حال برگزاری است.
کد خبر: ۸۸۸۶۹۷۴
|
۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۰
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی  بسیج دانشجویی استان سمنان ، اردوی جهادی  واحد بسیج دانشجویی خواهران دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در شهرک شهید بهشتی شهرستان شاهرود در حال برگزاری است.
در مراسم افتتاحیه این اردو دانشجویان بر سر مزار شهدای گمنام شاهرود رفته و ضمن اقامه نماز جماعت، با آرمان های شهدای گمنام، این اسطوره های جهاد و شهادت تجدید بیعت کردند.
سپس در مراسمی که در مسجد حضرت مسلم (ع) شهرک شهید بهشتی برگزار گردید مسئول  گروه جهادی واحد خواهران، ضمن خوش آمد گویی به دانشجویان به معرفی شرایط اردو پرداخت.
همچنین در این مراسم برادر یونس آبادی مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان به بیان مسائل کلی و اصول اردوهای جهادی پرداخته و ابراز امیدواری کرد این اردوها بتواند باری را از دوش مردم این منطقه بردارد.
لازم به ذکر است اردوی جهادی گروه شهید رجب بیگی از تاریخ بیستم تا سی ام تیرماه با موضوعات پزشکی و اموزشی و فرهنگی در شهرک شهید بهشتی شاهرود برگزار می گردد.
ارسال نظرات