رئیس هیئت وزنه برداری شهرستان فریمان خبر داد؛

نائب قهرمانی تیم وزنه‌برداری بسیج فریمان در مسابقات استانی

رئیس هیئت وزنه برداری شهرستان فریمان از نائب قهرمانی تیم وزنه‌برداری بسیج فریمان در مسابقات استانی خبر داد.
کد خبر: ۸۸۸۶۹۸۵
|
۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۳
حسین توکلی فریمانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، اظهارکرد: تیم وزنه برداری بسیج فریمان در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی استان که با حضور هفت تیم از شهرستان های فریمان، تربت حیدریه، مشهد، تربت جام، قوچان«الف»، قوچان«ب» و سبزوار به مدت دو روز در سالن جهان پهلوان تختی مشهد برگزار شد به مقام نائب قهرمانی این دوره از رقابت ها دست یافت.

 رئیس هیئت وزنه برداری شهرستان فریمان ادامه‌ داد: تیم وزنه‌برداری فریمان با هشت وزنه‌بردار در این مسابقات حضور یافت که مهدی عبدالهی در دسته 69، امین قربانی در دسته 77 و محمدخداپرست در دسته 85 مقام دوم را کسب کردند وعرفان عبدالهی در دسته 56 و ابوالفضل رستمی در دسته 105کیلو، سکوی سوم این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دادند.

توکلی فریمانی با اشاره به اینکه سعید محسنی در مثبت 105 کیلومقام اول را کسب کرد، گفت: وی با بالابردن وزنه 178کیلو در حرکت دو ضرب با اقتدار قهرمان استان شد و ضمن مبهوت کردن همگان آخرین و سنگین‌ترین وزنه مسابقات وزنه‌برداری استان را در مشهد به نام خود ثبت کرد.

وی با بیان اینکه محمد اصغری و پوریا امیدی که برای اولین بار در مسابقات استانی حضور یافتند سکوی چهارم این دوره ازمسابقات را کسب کردند، افزود: به دلیل درخشش محمدخداپرست، وزنه بردار خوش آیته فریمان، جایزه ویژه این مسابقات شامل کفش و لباس وزنه برداری به وی اهدا شد.

توکلی گفت: تیم فریمان با یک وزنه‌ بردار کمتر و نیز با اختلاف تنها یک امتیاز، با کسب 191 امتیاز پس از قوچان  سکوی دوم این دوره از مسابقات را کسب کرد، یادآور شد: تیم مشهد با اختلاف فاحش 171امتیاز، سوم شد.

رئیس هیئت وزنه برداری شهرستان فریمان ضمن تشکر از زحمات حمیدرضا هداوندخانی، سرپرست تیم وزنه‌برداری بسیج فریمان و علی خیردوست مربی تیم از اهدای لوح تقدیر و کاپ قهرمانی مسابقات به هداوندخانی خبرداد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها