بوستان شادی و ایستگاه فرهنگی سرعین افتتاح شد

ایستگاه فرهنگی و بوستان نشاط و تعالی برای استقبال از میهمانان و گردشگران افتتاح شد.
کد خبر: ۸۸۸۶۹۹۰
|
۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرعین به نقل ازچشمه لر،ایستگاه فرهنگی وصلواتی که در ورودی اصلی سرعین و به همت سپاه ناحیه این شهرستان برپا شده امروز با حضور امام جمعه ,فرماندار , و دیگر مسئولان افتتاح وآماده استقبال از میهمانان و گردشگران است.

فرمانده سپاه ناحیه سرعین گفت:ایستگاه فرهنگی و صلواتی سپاه ناحیه سرعین در غرفه هایی از جمله غرفه پذیرایی بصورت صلواتی ،نمایشگاه عرضه محصولات فرهنگی و دینی( وصنایع دستی ،غرفه سلامت برای تست قند خون اندازگیری فشار خون، قد و وزن تدارک دیده شده است.

طاهر رحیمی تصریح کرد:در قسمت فرهنگی و دینی غرفه های برای آشنایی وهشدار از اثرات مخرب ماهواره و مواد مخدر در جامعه وخانواده وغرفه ای هم برای نشان دادن اهمیت عفاف وحجاب در جامعه و همچنین نمازخانه ای به تفکیک خواهران وبرادران برای انجام فرایض دینی در نظر گرفته شده است.

سرهنگ رحیمی گفت:دراین ایستگاه برشور هایی در جهت آشنایی مسافرین از مناطق گردشگری شهرستان توریستی سرعین تدارک شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه شهرستان سرعین شهری توریستی محسوب می شود ومیزبان هزاران مسافر ازسراسر کشور است وجود چنین ایستگاه هایی نشان از میهمان نوازی است و می تواند در آشنایی مسافرین با مناطق گردشگری این شهرستان موثربوده و گامی در جهت فرهنگ سازی در حوزه های مختلف است.

وی تصریح کرد بوستان نشاط و تعالی نیز هر پنجشنبه ساعت18:30 عصر با اجرای برنامه های شاد و متنوع میزبان گردشگران و مسافرین عزیر خواهد بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار