مدیرکل قرآن ، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش:

اردبیل میزبانی شایسته برای سی و پنجمین مسابقات قرآن ، عترت و نماز بود .

مدیرکل قرآن ، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش گفت :میزبانی آموزش و پرورش استان اردبیل از سی و پنجمین مسابقات قرآن ،عترت و نماز ویژه دانش آموزان پسر سراسر کشور بسیار باشکوه و ویژه بود.
کد خبر: ۸۸۸۷۰۰۱
|
۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰


به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل محمد رضا مسیب زاده در مراسم اختتامیه سی و پنجمین مسابقات قرآن، عترت و نماز ویژه دانش آموزان پسر که در سالن ولایت اردبیل برگزار شد گفت : میزبانی اردبیل از این رویداد فرهنگی بسیار عالی و قابل قدررانی است و انتظار داریم مسابقات ویژه دانش آموزان دختر را هم بصورت ویژه و باشکوه در این استان برگزار شود .
وی گفت : در این دوره از مسابقات ۳۲تیم از استان های کشور و یک تیم ویژه روشندلان حضور داشتند که در هر پایانه ۵نفر  و در مجموع ۱۲۰دانش آموز،برتر انتخاب و قدردانی شد
مدیر کل قرآن ، عترت و نماز وزارت آموزش،و پرورش بااشاره به اینکه دانش آموزان بوستان قرآن هستند گفت : سطح مسابقات بسیار بالا بود و انتظار داریم این دانش آموزان روز،به روز،بیشتر در این عرصه بدرخشند و از این فرصت استفاده کنند و خودشان را به عنوان مربیان و سفیران برای جذب سایر دانش آموزان آماده کنند و در واقع بااین کار ذکات علم خود را نشر دهند .
مسیب زاده گفت : بحث رقابت در سنین ایتدایی صحیح نیست و نباید در سنین ابتدایی دانش آموزان مزه برد و باخت با بچشند چون ناامید می شوند وازاین جهت فعالیت های مختلفی را شروع کردیم دانش آموزان ابتدایی در تمامی این رشته ها شرکت میکنند ولی،مسابقات آن ها در آموزشگاه و زیر نظر معلم پایه صورت می گیرد و از،همه شرکت کنندگان قدررانی می شود تا طعم تلخ شکست را در سن پایین نچشند .
وی گفت : همچنین دانش آموزان راهنمایی نیز،تا سطح استانی فعالیت خود را دنبال می کنند و مرحله کشوری ویژه دانش آموزان متوسطه است .
مدیرکل قرآن ، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش گفت : اجرای طرح"نور باران " طرح "مصباح الهدی " و طرح "یاوران نماز ازمهمترین برنامه های وزارت آموزش،و پرورش بود که این طرح ها بصورت ویژه در تمامی استان های کشور برگزار شد که دستاورد بسیاری خوبی هم به همراه داشت .

ارسال نظرات
آخرین اخبار