معاون توسعه مشاركت‌هاي مردمي كميته امداد استان اردبيل مطرح كرد:
تلاش داريم با استفاده از ابزار و روش‌هاي نوين و الكترونيكي بيش از پيش روند خدمت رساني به خانواده‌هاي بي‌بضاعت را سرعت ببخشيم.
کد خبر: ۸۸۸۷۰۲۰
|
۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل: صفر توحيدي، معاون توسعه مشاركت‌هاي مردمي كميته امداد استان اردبيل با اشاره به اينكه خيران و نيكوكاران بيش از 45 ميليارد و 457 ميليون ريال در سه ماهه نخست سال‌جاري به خانواده‌هاي تحت حمايت كميته امداد مساعدت كرده‌اند، گفت: با حمايت و مساعدت‌هاي خيران به صورت گسترده‌تري مشكلات اقشار آسيب پذير رفع مي‌شود كه با تداوم مشاركت نيكوكاران در طرح‌هاي حمايتي مي‌توانيم پاسخگوي تمامي نيازهاي خانواده‌هاي تحت حمايت باشيم.

وي با بيان اينكه تمامي مساعدت‌هاي مردمي بر اساس سيستم نيازسنجي بين خانواده‌هاي تحت حمايت توزيع مي‌شود، تصريح كرد: سيستم نيازسنجي موجب تسهيل و تسريع در روند رسيدگي به امور فقرا شده است چرا كه كمك‌هاي خيران با اولويت رفع مشكلات اساسي و ضروري مددجويان هزينه مي‌شود.

توحيدي با اشاره به اينكه خيران نزديك به 10 ميليارد ريال صدقه پرداخت كرده‌اند، افزود: صدقات پرداختي نيكوكاران در سرفصل‌های مختلف كميته امداد در جهت رفع مشكلات درماني، معيشتي، جهیزیه، بهسازي مسکن و فعالیت‌های فرهنگی و تحصيلي مددجويان هزينه شده است.

معاون توسعه مشاركت‌هاي مردمي كميته امداد استان با اعلام اينكه پرداخت صدقه يكي از مهم‌ترين طرح‌هاي مشاركتي كميته امداد براي رفع مشكلات نيازمندان است، بيان كرد: تلاش داريم با استفاده از ابزار و روش‌هاي نوين و الكترونيكي بيش از پيش روند خدمت رساني به خانواده‌هاي بي‌بضاعت را سرعت ببخشيم.

وي با بيان اينكه همواره شاهد افزايش مساعدت‌هاي مردمي در ايام و مناسبت‌هاي مختلف ملي و مذهبي هستيم، خاطر نشان كرد: خيران بيش از 14 ميليارد و 808 ميليون ريال در ماه مبارك رمضان به اطعام و افطار خانواده‌هاي تحت حمايت كمك كردند كه اين امر نسبت به مدت مشابه خود در سال گذشته با افزايش چشمگيري رو به رو بوده است.

توحيدي به پرداخت بيش از 11 ميليارد و 138 ميليون ريال زكات فطره توسط مردم روزه‌دار اردبيل اشاره كرد و گفت: فطريه خيران در همان روز عيد سعيد فطر به دست نيازمندان رسيده است.

معاون توسعه مشاركت‌هاي مردمي كميته امداد استان با اعلام اينكه نيكوكاران بيش از يك‌ميليارد و 661 ميليون ريال در قالب طرح «كوثر» به جهيزيه نوعروسان تحت حمايت كمك كرده‌اند، يادآور شد: طرح «كوثر» با هدف تأمين جهيزيه نوعروسان نيازمند اجرا مي‌شود تا آنان بتوانند راهي خانه بخت شده و زندگي مشترك خود را آغاز كنند.

وي با اشاره به اينكه در سايه مساعدت‌هاي خيران درصدد هستيم خدمات كيفي‌تري را به مددجويان ارائه كنيم، بيان كرد: اعتمادعمومي به كميته امداد موجب افزايش كمك‌هاي مردمي شده كه اميد است با هم‌افزايي مساعدت‌هاي نيكوكاران بتوانيم بخش مهمي از نيازهاي خانواده‌هاي بي‌بضاعت را برطرف كنيم.

ارسال نظرات