خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین گفت: دشمنان برای همیشه تا زمانی که به دو موضوع نابودی هویت ایرانی و سقوط نمودن نظام دست نیابند هر روز موضوعی را برای ضربه وارد آوردن به کشور ما مطرح می کنند، فراموش نکنیم که ما در جریان برجام ضرر های زیادی دیدیم و نباید بگذاریم که نظیر آن بار دیگر رخ بدهد.
کد خبر: ۸۸۸۷۰۳۴
|
۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۶

حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر عجل الله تعالی فرجه الشریف قزوین در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین به بهانه سالگرد دو سالگی برجام اظهار کرد: بهانه آغاز مذاکرات از جانب ایران رفع مشکلات اقتصادی بود، ولی از همان ابتدا هم قابل پیشبینی می شد که مشکلات عدیده اقتصادی از طریق مذاکره قابل حل نخواهد بود.

وی ادامه داد: هرگز فراموش نمی کنیم که رهبر معظم انقلاب بارها در دوره انجام مذاکرات بیان فرمودند که نسبت به این روند خوشبین نیستند، البته آن زمان خیلی از دولت مردان و بسیاری از مردم باور نداشتند راه حل معضلات مذاکره نیست ولی امروز و با دیدن اینکه دشمن مدام در حال بدخواهی است.

معبودی ابراز کرد: ما به صورت یک طرفه و حتی با پیش دستی به تعهدات خود عمل کردیم و نام آن را شفافیت و نشان دادن حسن نیت خود گذاشتیم در حالی که به گفته آقایان گروه مقابل نه به جسم و نه به روح برجام نه عمل کرد و نه حتی اعتقادی دارند.

این مسئول یادآور شد: برخی مسئولین در داخل نظام تصور می کنند که همه مشکلات ما با ایجاد رابطه و مذاکره و گاهی دادن برخی امتیازات به غرب حل می شود در حالی که این نظر کاملا و عمیقا اشتباه است.

وی ادامه داد: غربی ها گاهی برای سنگ اندازی موضوع هسته ای و فعالیت های ایران را مطرح می کنند و روز دیگر موضوع حقوق بشر را، حال آنکه خود به هیچ یک اعتقادی ندارند و ناقض واقعی حقوق بشر هستند و تعداد بی شماری هم سلاح هسته ای دارند.

معبودی یادآور شد: آنها با کلیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، با ایدئولوژی و با آحاد ملت ایران و اعتقادات ما مشکل دارند و هر روز برای رسیدن به اهداف خود بهانه جدیدی را مطرح می نمایند.

مسئول نمایندگی .لی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) قزوین در خاتمه بیان کرد: دشمنان برای همیشه تا زمانی که به دو موضوع نابودی هویت ایرانی و سقوط نمودن نظام دست نیابند هر روز موضوعی را برای ضربه وارد آوردن به کشور ما مطح میکنند، فراموش نکنیم که ما در جریان برجام ضرر های زیادی دیدیم و نباید بگذاریم که نظیر آن بار دیگر رخ بدهد.

1006/ت30/ب

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها