خبرهای داغ:
فرمانده حوزه شهید باهنر خضری دشت بیاض از برگزاری اردوهای جهادی در امام زاده اسماعیل خشکان خضری دشت بیاض خبر داد.
کد خبر: ۸۸۸۷۰۳۵
|
۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، فرمانده حوزه شهید باهنر خضری دشت بیاض از برگزاری اردوهای جهادی درامام زاده اسماعیل خشکان خضری دشت بیاض در تابستان سال 96 بخصوص در روستاهای محروم این بخش در عرصه‌های محرومیت‌زدایی، علمی، فرهنگی و آموزشی و عمرانی خبر داد .

"سروان احمدی فر " در رابطه با اهداف اردوهای جهادی گفت: رایج ترین هدفی که در اردوهای جهادی پیگیری می شود، خدمت رسانی به مردم است چون این خدمت رسانی شامل کارهای عمرانی، فرهنگی،‌ مذهبی، علمی و … است.

وی متذکر شد: گرچه وجود کار عمرانی برای تحقق مابقی اهداف اردوهای جهادی امری لازم است لیکن نباید این نکته را فراموش کرد که اثربخشی در حوزه های فرهنگی به شرط رقم زدن تعاملی اسلامی با محرومین از پتانسیل های بالقوه و خوب فضاهای حرکت جهادی است و با برگزاری اردوهای جهادی روحیات انقلابی زنده شده و همن موضوع بزرگترین دستاورد این اردوهاست.

وی با اشاره به اهمیت اردوهای جهادی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: با توجه به تاکیدات ایشان در این خصوص بر همه آحاد مردم بویژه اقشار بسیجی و دانشجویان کشور لازم است تا با تقویت روحیه‌ جهادی در خود علاوه بر تزکیه نفس، در مسیر کاهش محرومیت و تقویت هرچه بیشتر کشور گام بردارند .

وی در ادامه از شروع فعالیت های اردوهای جهادی در بخش نیم بلوک خبر داد و گفت: پروژه‌های محرومیت زدایی با خودیاری و همکاری اهالی روستا نوغاب پسکوه در سطح مناطق محروم آغاز شده است که این پروژه ها با همت بسیجیان و گروه های جهادی روستا در قالب اردوهای 7روزه برگزار می شود.

وی افزود: اردوهای جهادی 7روزه براساس تاکیدات ومنویات رهبر در حال برگزاریست که تعداد 10نفر از بسیجیان پایگاه شهید نواب صفوی نوغاب پسکوه درامورات عمرانی امام زاده اسماعیل خشکان در این بازسازی شرکت دارند که این افراد زندگی دسته جمعی وبه دور از خانواده ها را تجربه میکنند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها