خبرهای داغ:
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش دزفول خبر داد:
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش دزفول از برگزاری اولین دوره آموزشی، بصیرتی (یاوران معروف) ویژه دختران دانش آموز در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۸۷۰۴۱
|
۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۹

به گزارش روابط عمومی کانون بسیج فرهنگیان دزفول، "علی پور ابراهیم" با اعلام این خبر افزود: اولین دوره آموزشی، بصیرتی (یاوران معروف) با حضور سردار "سید محمد باقرزاده" مسئول کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح و رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس، "حجت الاسلام هادی زرشناس" مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان، سرهنگ پاسدار "عبدالامیر محتشمی راد" فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول و تنی چند از کارشناس مسئولان حوزه پرورشی مدیریت آموزش و پرورش ویژه دانش آموزان دختر پایه های نهم تا یازدهم متوسطه و با همکاری بسیج خواهران آغاز به کار کرد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش دزفول با اشاره به هدف برگزاری این دوره آموزشی گفت: این دوره آموزشی، بصیرتی باهدف تعمیم و تعمیق فرهنگ حجاب و عفاف اسلامی در بین دانش آموزان دختر مدارس متوسطه شهرستان برگزار شد.

"علی پور ابراهیم" ادامه داد: در این دوره آموزشی قریب به 150 نفر از دانش آموزان دختر مدارس متوسطه دوره اول و دوم شهرستان دزفول حضور دارند که این تعداد از بین بیش از 500 دانش آموز مدارس شهرستان گزینش شده اند. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها