خبرهای داغ:
نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری:

شناخت و تقوا رابطه تنکاتنگی دارند

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: در فرهنگ اسلام و قرآن بین شناخت و تقوا رابطه تنگاتنگی است، هر کس شناختش از آفرینش بیشتر باشد و گسترده تر باشد تقوایش بیشتر می شود
کد خبر: ۸۸۸۷۰۵۴
|
۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، آیت الله اسلامی نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه شهر تاکستان در بین پاسداران و سربازان سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز گفت:  در فرهنگ اسلام و قرآن بین شناخت و تقوا رابطه تنگاتنگی وجود دارد.

وی ادامه داد: هر کس شناختش از آفرینش بیشتر و گسترده تر باشد تقوایش بیشتر می شود اما کسی که در شناخت کوتاه بیاید و در معرفت کم بگذارد قطعا در تقوا هم آن طور که شایسته است نمی تواند پیشرفت کند .

امام جمعه تاکستان ادامه داد: چون تقوا ازدیاد و فراوانی اش به وسیله شناخت و معرفت استا اینها موضوعات ارزشمندی هستند و هر کس که یخواهد  به قرب الهی نزدیک تر باشد برای کسب و نکه داری معرفت و تقوا تلاش بیشتری نیز صزف می نماید.

آیت الله اسلامی تبیین کرد: ایا انسان نابود می شود؟  آیا انسان باقی است آیا انسان زمانی را سپری می کند و بعد از بین می رود یا این که نه انسان باقی است و وقتی که باقی شد تا کی باقی است چه قدر می ماند؟ آیا انسان وقتی که مرد از بین خواهد رفت یا این که انسان بیشتر از اینها عمر و دوام دارد؟ در علوم روز و فرهنگ قرآن اسلام انسان پایانی نداردو بادانستن پاسخ این سوالات می شود که تقوای خود را تقویت کنیم.

امام جمعه شهر تاکستان افزود : علم روز، معرفت اهل بیت و قرآن همه حکایت می کند که ای انسان تو باقی هستی و ابدیت داری، پس برای داشتن آینده ای روشن تلاش کن.

 وی افزود: صاحبان شریعت ما فرمودند در این دنیا توشه جمع کنید در همین دنیا که بسیجی هستید سپاهی هستید فرهیخته هستید توشه اخرت خود را جمع کنید .

اسلایمی به اهمیت ولایت و لایت مداری اشاهر کرد و گفت: امروز هجمه هایی موضوع ولایت فقیه را مورد هدف قرار داده اند که بای هوشیار بود.

وی در پایان افزود : شما وقتی کلمات رزمندگان اسلام همچون ابومهدی در عراق و سردار سلیمانی در ایران بلکه در خاورمیانه می بینید پر از حالات قرب به خداوند و اخلاص است .

از ابو مهدی پرسیدند در ایران ک را دوست داری، گفت حضرت آقا که برای همه است،  سردار سلیمانی . سردار سلیمانی هم گفتند: اگر ابو مهدی فرمان بدهد اگر ابو مهدی یه سرباز رزمنده بخواهد من تسلیم ابو مهدی هستم در صف اول جنگ .

3001/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار