مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان از پرداخت تسهیلات برای نوسازی و بازسازی تجهیزات واحدهای صنعتی این استان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۸۷۰۶۲
|
۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ، بختیار رازانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همه واحدهای کوچک و متوسط مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی که نیاز به بازسازی و نوسازی خطوط تولید خود دارند می توانند بر اساس سیاست های ابلاغی ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و در راستای ارتقاء توان تولید ملی پرداخت تسهیلات به واحدهای کوچک (زیر ۵۰ نفر شاغل) تا سقف ۱۰۰ میلیارد ریال و بنگاههای متوسط (بین ۵۰ تا ۱۰۰ نفر شاغل) تا سقف ۶۰۰ میلیارد ریال و بنگاههای بزرگ (بالای ۱۰۰ نفر شاغل) تا سقف ۱۵۰ میلیارد ریال تسهیلات با نرخ سود عقود مشارکتی مصوبه شورای پول و اعتبار دریافت کنند.

وی افزود: مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات حداکثر ۴ سال شامل دوره تنفس و حداکثر یک سال برای دوره اجرا تعیین شده است که در مجموع از ۵ سال تجاوز نخواهد کرد.

رازانی تصریح کرد: همه واحدهای تولیدی، صنعتی، معدنی و صنوف تولیدی می توانند با مراجعه و ثبت نام در سایت بهین یاب درخواست خود را برای تعریف پروژه بازسازی و نوسازی و اعلام تسهیلات مورد نیاز اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان گفت: این تسهیلات با هدف ارتقاء بهره وری انرژی، کاهش شدت مصرف، افزایش رقابت پذیری، توسعه صادرات و انتقال تکنولوژی پرداخت خواهد شد.

رازانی افزود: پایش اثر بخشی پرداخت تسهیلات مذکور از سوی کمیته نظارت متشکل از ارگانهای مرتبط و مسئول انجام خواهد شد.

منبع :

ارسال نظرات