اختتامیه سی و پنجمین مسابقات قرآن ، عترت و نماز ویژه دانش آموزان پسر در اردبیل

سی و پنجمین مسابقه قرآن ، عترت و نماز ویژه دانش آموزان پسر سراسر کشور با معرفی نفرات برتر در سالن ولایت اردبیل به پایان رسید .
کد خبر: ۸۸۸۷۰۶۷
|
۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل در اختتامیه این مسابقه گفت : در سی و پنجمین مسابقات قرآن ، عترت و نماز ویژه دانش آموزان پسر در بخش پژوهش ۴۹۵دانش آموز پسر از سراسر کشور شرکت کرده بودند که ۱۲۰دانش آموز در مراسم اختتامیه این مسابقات با اهدای لوح و جوایزی قدردانی شد . 
مصطفی کافی گفت : با پایان یافتن سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن ، عترت و نماز ویژه دانش آموزان پسر ، ۲۵تیرماه شاهد افتتاحیه مسابقات دانش آموزی قرآن ویژه دختران از،سراسر کشور در سالن ولایت اردبیل خواهیم شد .
وی گفت : برگزاری مسابقات دانش آموزان دختر نیز در دانشگاه محقق اردبیلی خواهد بود و در این دوره   ۴۹۵دانش آموز،دختر از سراسر کشور خواهند آمد . 
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش اردبیل گفت : سطح مسابقات بسیار بالا و شرکت کنندگان پسر با دوستی و رقابت سالم کار خود را به پایان رساندند و در کنار مسابقه دوست های خوبی هم برای خود پیداکردند . 
کافی گفت : استان اردبیل ظرفیت های بسیاری بالای برای برگزاری مسابقات قرآنی کشوری دارد و سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن ، عترت و نماز با همکاری آموزش و پرورش استان و دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد .
 خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردبیل :کبری عزیزی


ارسال نظرات
آخرین اخبار