فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران خبر داد
فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران از انهدام دو باند تهیه و توزیع مواد مخدر و کشف یک تن و 200 کیلوگرم تریاک در دو روز گذشته خبر داد.
کد خبر: ۸۸۸۷۱۱۰
|
۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار محسن خانچرلی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به جدیدترین توفیق پلیس غرب استان تهران در عرصه مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: با تلاش شبانه‌روزی مأموران انتظامی و کنترل محورهای مواصلاتی منتهی به شهرستان‌های غرب استان تهران در دو روز گذشته، اخبار و اطلاعاتی از فعالیت گسترده دو باند بزرگ تهیه و توزیع مواد مخدر به دست آمد.

وی تصریح کرد: با شناسایی باند اول در شهرستان شهریار و دستگیری سه عضو این باند، 500 کیلوگرم تریاک کشف و در عملیاتی دیگری با شناسایی و انهدام باند دیگری، سه عضو این باند دستگیر شدند و 700 کیلوگرم تریاک نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران با اشاره به اینکه در این عملیات 6 دستگاه وسیله نقلیه از قاچاقچیان مواد مخدر توقیف شد، بیان داشت: قاچاقچیان با استفاده از یک دستگاه کامیون، مواد مخدر را در پوشش حمل نئوپان جاساز کرده و اقدام به قاچاق مواد مخدر می‌کردند.

وی با اشاره به کشف بیش از چهار تن انواع مواد مخدر در مدت زمان گذشته سال جاری گفت: در عرصه مبارزه با مواد مخدر نسبت به سال گذشته افزایش 25 درصدی شاهد بودیم.

خانچرلی در پایان با اشاره به برنامه‌های ویژه پلیس غرب استان تهران در عرصه مبارزه با مواد مخدر بیان داشت: با توجه به ویژگی‌های شهرستان‌های غرب استان تهران، وجود باغات و انبارهای متروکه پلیس غرب استان تهران، تدابیر ویژه‌ای برای کنترل قاچاقچیان مواد مخدر در نظر گرفته که کنترل محورهای مواصلاتی به شهرستان‌های عرب استان تهران و بازرسی در گلوگاه‌ها عرصه را برای قاچاقچیان مواد مخدر تنگ کرده است
ارسال نظرات