رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در بابل:

سند جامع عفاف و حجاب تدوین شد/فضای بسیار حساسی در شبکه‌های اجتماعی ‌حاکم است

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه باید برنامه مدونی در حوزه عفاف و حجاب ایجاد شد، گفت: سند جامع عفاف و حجاب تدوین شد.
کد خبر: ۸۸۸۷۱۳۹
|
۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی مازندران، حجت‌الاسلام سید مهدی خاموشی در دیدار با کارکنان تبلیغات اسلامی شهرهای مازندران اظهار داشت: کارکنان تبلیغات اسلامی جهادگران عرصه فرهنگ دینی و قرآنی هستند.

وی افزود: سفرهای استانی در جهت بررسی مسائل فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی و برنامه‌ریزی برای رفع و کاهش آن صورت می‌گیرد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه سند عفاف و حجاب توسط سازمان تبلیغات اسلامی تنظیم شد، تصریح کرد: سازمان تبلیغات به عنوان قائم مقام شورای عفاف و حجاب فعالیت می‌کند.

وی با بیان اینکه در موسسه سوره مهر سازمان تبلیغات اسلامی 400 کتاب با عناوین مختلف اعتقادی چاپ می‌شود، افزود: برای شناخت جامعه نیاز بوده که نبض جامعه را شناخت تا برابر آن شناخت نسخه‌ای پیچیده شود.

خاموشی با اشاره به اینکه سفر به مازندران در راستای رفع و شناخت آسیب‌های اجتماعی است، گفت: اگر در حوزه فرهنگ دینی کار فرهنگی صورت گیرد بسیاری از موانع و معضلات در رفع آسیب‌های اجتماعی تاثیرگذار خواهد بود.

وی با اعلام اینکه سواحل مازندران و مشکلات فرهنگی آن نیاز به مرکز رصد فرهنگی و برنامه‌ریزی منسجم و کار جهادگونه است، افزود: باید مجاری فساد و راه‌های ابتلای آن را ببندیم و پیشگیری کرد.

خاموشی با بیان اینکه دردهای اساسی و زمینه‌ساز فساد و آسیب‌های اجتماعی باید به درستی بررسی شود، گفت: اعتیاد، طلاق، منکرات، فساد و فحشا از مهم‌ترین مسائل امروز آسیب‌های اجتماعی است.

وی با اعلام اینکه در شبکه‌های اجتماعی فضای بسیار حساسی حاکم است و باید برای این فضا پایش‌های جدی صورت گیرد، گفت: امیدواریم نقش رسانه‌های مجازی در کاهش یا افزایش آسیب‌های اجتماعی برررسی شود.
ارسال نظرات