خبرهای داغ:
سردار بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم افشین ذورقی گفت : امروز امنیت کشور را مدیون خون شهدای مدافع حرم هستیم.
کد خبر: ۸۸۸۷۱۴۲
|
۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۱
 به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان ؛ عصر امروز سرتیپ پاسدار بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس به همراه سرهنگ حسن نیا مدیر کل بنیاد حفظ آثار استان گلستان و سرهنگ دوم پاسدار سید علی مهاجر از خانواده شهید مدافع حرم افشین ذورقی  دیدار بعمل آوردند.
در این مراسم سردار کارگر خطاب به همسر شهید ذورقی گفت : بدون شک نقش زنان در دفاع مقدس و انقلاب اسلامی بی بدیل بوده است و این نقش مغفول نیز واقع شده است زیرا اگر این زنان فداکار و ایثارگر نبودند و حمایت معنوی نمی کردند رزمندگان با آسودگی خاطر نمی توانستند انجام وظایف نمایند.
وی در حالی که فرزندخوردسال شهید افشین ذورقی را درآغوش داشت اذعان داشت : من دست فرزندان شهید را می بوسم زیرا به گفته مقام معظم رهبری اگر این شهدای مدافع حرم نبودند امروز باید در همدان و دیگر نقاط کشور با دشمنان اسلام وارد جنگ می شدیم و امنیت امروز کشور را مدیون خون شهدای مدافع حرم هستیم.
رئیس حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در پایان خاطر نشان کرد : شهادت مانند زیارت ائمه معصومین (ع) باید با طلبیدن همراه باشد چه بسا افراد زیادی در دفاع مقدس شرکت کردند اما شهید نشدند و بعضی افراد نیز مانند شهید ذورقی با یکبار به میدان رفتن در دفاع از حرم اهل بیت (ع) درسوریه به فیز شهادت نائل می آیند.
گفتنی است در این مراسم همسر شهید ذورقی خاطراتی را از شهید ذورقی بیان کرد و گفت : حضور شهید ذورقی را در تمام لحظات زندگیم حس میکنم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها