کسب رتبه برتر ستاد دهه فجر استان توسط کمیته همیاری و تشکل‌های مردمی

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی از کسب رتبه برتر ستاد دهه فجر استان توسط کمیته همیاری و تشکل‌های مردمی خبر داد.
کد خبر: ۸۸۸۷۱۶۷
|
۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۵

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ کمیته همیاری و تشکل‌های مردمی ستاد دهه فجر استان مرکزی به عنوان کمیته برتر این ستاد برگزیده و از مدیرکل کمیته امداد استان به عنوان مسئول این کمیته توسط استاندار مرکزی، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و رئیس ستاد دهه مبارک فجر تقدیر شد.

قنبر موسی‌نژاد مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی با تاکید بر لزوم تببین دستاوردهای انقلاب اسلامی در بین نسل جوان گفت: کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) امید دارد با اجرای برنامه‌های فرهنگی بتواند به این وظیفه خطیر خود جامه عمل بپوشاند.

وی افزود: دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین و اطلاع‌رسانی در مورد خدمات نظام است.

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی تصریح کرد: تبیین دستاوردهای نظام و تلاش‌هایی که در حوزه‌های مختلف بعد از پیروزی انقلاب صورت گرفته باید به بهترین شیوه اطلاع‌رسانی شود.

موسی‌نژاد در پایان خاطرنشان کرد: خدمت صادقانه در راستای استحکام بنیان نظام مقدس جمهوری اسلامی و نمایش عزت و اعتلای ملت بزرگ ایران از ارزش و جایگاه والایی برخوردار است.

گفتنی است اجرای ویژه برنامه‌های سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و برگزاری راهپیمایی غرورآفرین و حماسه‌ساز 22 بهمن ماه از برنامه‌های تحسین برانگیز این ستاد از سوی استاندار مرکزی اعلام شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات