خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج اصناف سپاه نینوا گلستان:

دشمن بر روی نقطه عفاف و حجاب ما دست گذاشته است؛ سفیران عفاف و حجاب به پاخیزند

رئیس سازمان بسیج اصناف سپاه نینوا گلستان گفت: دشمن بر روی نقطه عفاف و حجاب ما دست گذاشته است تا این مهم از بین خانواده های ما رخت بر ببندد.
کد خبر: ۸۸۸۷۱۷۱
|
۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرگان، سرهنگ رمضانعلی سمیعی پیش از ظهر امروز در آیین تجلیل از خواهران محجبه کارمند و اصناف شهرستان گرگان که به همت بسیج ادارات این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: ما در جامعه ای زندگی می کنیم که از صفر تا صد متصل به خاندان نبوت و دین اسلام است.

وی افزود: تا زمانی که دین اسلام را پشت سر خود داریم که نسل به نسل به دست ما رسیده باید آن را قدر دانست و حفاظت کنیم چون کاملترین دین است.

رئیس سازمان بسیج اصناف سپاه نینوا گلستان ادامه داد: اسلام تنها دین جامع و کاملی است که بسیاری از مسائل که ما الان به آن می رسیم هزار و 400 سال پیش به آن اشاره شده است ولی غفلت و بی توجه ای ما باعث فاصله از آن مسائل گشته.

سرهنگ سمیعی بیان داشت: زاویه گرفتن از دین اسلام منتج به این شده است تا در کوچه و خیابان با حجم عظیمی از بمباران فرهنگی دشمن مواجه شویم که این اتفاق افتاده و نتیجه آن را در سطح شهر می بینیم لذا در این مواقع یا باید سر به زیر باشیم و موزایک های کف خیابان را بشماریم یا باید سر به آسمان بگیریم.

وی با طرح این سوال که برای چه به این دنیا پا گذاشته ایم؟ آیا آمده ایم تا تنها چند صباحی را در دنیا بگذرانیم؟ گفت: در هفته ای قرار داریم که به عنوان عفاف و حجاب مطرح است و دشمن بر روی نقطه عفاف و حجاب ما دست گذاشته است و دشمن با هدفگیری خود بر روی مسئله عفاف و حجاب در تلاش است تا این مهم از بین خانواده های ما رخت بر ببندد و زمانی که به نتیجه رسید بلایی که می خواهد بر سر ما بیاورد.

سرهنگ سمیعی با بیان اینکه پایه و بنیان اساسی اجتماع از خانواده شروع می شود، گفت: زمانی که شیرازه خانواده از هم پاشیده می شود در واقع بنیان جامعه از هم می پاشد، پس چرا به فرهنگ عفاف و حجاب کمتر اهمیت می دهیم؟

به گفته وی؛ بسیاری از ما آدم ها به خاطر باور غلط خود که چه کسی آن دنیا را دیده و رفته و برگشته و ... الفاظی را در بین مردم ما رایج کردند که ما خودمان نیز به آن دامن می زنیم و خود خواسته و ناخواسته آن را در جامعه نشر می دهیم و باعث می شویم تا بنیان اصلی جامعه ما دچار تزلزل شود.

رئیس سازمان بسیج اصناف سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه دشمن نقشه های شوم خود را درکاسه من و شما گذاشته و از دور نشسته و نظاره می کند، گفت: چرا ما باید وضعیتی به این شکل داشته باشیم پس به قول معروف ماهی را هر وقت از آب بگیریم تازه است و چه ثوابی بیشتر از اینکه ما در مسیری قدم برداریم که مسیر ائمه و بزرگان دین ما باشد که به آن سفارش بسیار نیز شده است.

سرهنگ سمیعی تاکید کرد: بانوان باید به عنوان یک الگو  و سفیران عفاف و حجاب در جامعه ما هر جا که احساس کردند نیاز به تذکر است انجام دهند چون انسان نیاز به تذکر دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار