خبرهای داغ:
فرمانده سپاه گمیشان:

سپاه جبهه درگیری را به هزاران کیلومتر دورتر از مرزهای کشورمان برده است/ تصویر

فرمانده سپاه گمیشان گفت: سپاه جبهه درگیری را به هزاران کیلومتر دورتر از مرزهای کشورمان برده است و وظیفه رسالت ما جانفشانی برای مردم است.
کد خبر: ۸۸۸۷۱۷۲
|
۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان، سرهنگ رحمانی فرمانده سپاه گمیشان در همایش عفاف حجاب در گمیشان گفت : عفاف حجاب در تمام جوامع بشری به عنوان یک ارزش تلقی می شود اما در متون دینی ، تاریخی  و ادبی در واقع این دو مفهوم که دو بال ارزشی دارند جدا از هم هستند .

وی افزود: عفاف یک ارزش بالاتری و مقام ریشه ای داردکه در وجود و جوهره فرد شکل می گیرد یعنی تا عفاف محقق نشود عفت درونی و باطن خود را انجام ندهیم در واقع در ظاهر هر آنچه کار کنیم ظاهری بی ارزشی می تواند باشد .

فرمانده سپاه گمیشانبا بیان اینکه عفاف یک خود رزمی درونی است، گفت: برای انسان پاک سرشت که مانعی روبروی هوس نفسانی است اگر انسان در درون عفت را رعایت نکند هر آنچه در ظاهر حجابش را حفظ کند به آن حجابی که خدا گفته و در متون دینی آمده نرسیده است.

سرهنگ رحمانی در ادامه در خصوص نقش سپاه در کشور  افزود: وظیفه ذاتی سپاه در قانون اساسی حفظ انقلاب اسلامی و مقابله با همه تهدیدات مثل دفاع مقدس و ترورها تهدیدات فرهنگی و اقتصادی و اجتماعی  است و تفکر انقلاب اسلامی حد مرز نمی شناسد و وظیفه دارد از این انقلاب حراست و حفاظت نماید.

وی در ادامه گفت: اگر بسیج کنار سپاه در 8 سال دفاع مقدس نبود سرنوشت جنگ این چنین رقم نمی خورد و اگر قدرت نظامی و موشکی سپاه نبود ما شاهد این آسایش و امنیت نبودیم.

فرمانده سپاه گمیشان در ادامه خاطر نشان کرد: سپاه جبهه درگیری را به هزاران کیلومتر دورتر از مرزهای کشورمان برده است و وظیفه رسالت ما جانفشانی برای مردم است و هر جا که انقلاب اسلامی به حضور سپاه جهت محافظت و مراقبت لازم باشد حضور دارد.

 وی بیان داشت: ما به اندازه سر سوزنی از پاسداری از انقلاب اسلامی عقب نمی کشیم و معیار ما امام خمینی(ره) و امام خامنه ای است و هیچ گاه از مواضع انقلابی خود عقب نمی ایستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار